Speedmaster only II

Ik laat het lekker zo, krassen horen er nou eenmaal bij vind ik. Geeft het horloge karakter, ik hou persoonlijk niet van zo’n strak horloge.

3 likes

Wat is het verschil tussen beide Speedmasters?

Niet te voorkomen, hoe goed je ook je best zou doen.

1 like

Het 4 plaatje ziet er toch uit als zwemmen, als dat het niet is zoals jij zegt en het 5de plaatje is snorkelen missen we dus plaatje 4,5.

Da’s ondertussen ontkracht. Je moet al héél erg hard zwemmen om dat effect te voelen.
In elk geval: ik heb heel de zomer gezwommen met m’n speedy en volgend jaar laat ik 'm testen op waterdichtheid alvorens ik er opnieuw de zwemvijver mee induik. Easy peasy.

2 likes

Speedmaster weer op leer! :sunglasses:

12 likes

Ik had de 35705000 reeds toen ik tegen een onaangetaste 145022 aanliep. Kon het niet laten.

1 like

Haha inderdaad! Ik snap het ook niet, lijkt op een zwemicoon of een etalagepop die in het water drijft. Maar er staat dus pas bij 100m of hoger dat het voor “water surface activities” is. Wateroppervlakactiviteiten…surfen dus? :man_shrugging:t3:

1863 van heel dichtbij :face_with_monocle:

11 likes

Mooi hoor,de chique display versie vd 1861.Stuur tzt ook even wat foto’s vd 861 in die in mijn 145022 zit :ok_hand:

1 like

Hier de 1861 van een buur van me, iets verderop; die had last van een scheefzittend urentellertje (I’m not the only one :grin: )… …en was (vast niet af-fabriek) heel erg slecht afgeregeld; loopt weer super.

Deze klus van ruim een week terug. Toch wel erg mooi, deze finish… …is een pre-1998 model, prachtig tritium nog. :ok_hand: Schijnt nog full-set te zijn ook.

7 likes

Ow okay

Ik zie bijna geen verschil namelijk

Het makkelijkst is het te zien aan het tritium versus superluminova. Verder zijn het de minime verschillen in dials en de schrijfwijzen van oa de S en de R in Speedmaster,het logo op de kroon(plattere poten vh logo bv).de wijzers enz enz enz. Daar zijn al zoveel boeken over volgeschreven. Om nu alles uit te gaan schrijven aangaande verschillen tussen deze twee word me nu even te gek als je het niet erg vindt :sweat_smile:

Wat een klassieker! :slight_smile:

1 like

Top zwarte leren band! Welke is dat? Origineel of ander merk?

1 like

Precies hetzelfde horloge, maar geef een totaal andere uitstraling op leer!

1 like

Handmade by the one and only @Ko_ :smiley:

Nice! heb je nog een betere foto van de band aub?!

5 likes

Top, mooi leer!