Humor
Een ikoontje waarop je een mens ziet zwemmen, komt gek genoeg bij mij over als dat je er mee kunt zwemmen
Ik vind dit meer een zwemicoon
En dit een drijvende etalagepop
Submersion in water blijft zo vaag, want betekent gewoon onderdompelen. Anyway, gewoon lekker zwemmen met je Speedmaster zolang de pakkingen goed zijn. En jezelf afvragen waarom je een chronograaf in het water meeneemt
Reden is heel simpel: ik neem 1 horloge mee die van alle markten thuis moet zijn. Vroeger was dat steevast een Submariner of GMT, maar nu Rolex zo in de belangstelling staat, en voor me gevoel, iedereen er naar kijkt, draag ik in gezelschap (vakantie, etentjes, verjaardagen ed) liever een iets anoniemer horloge, zoals een Nomos, of, zodra hij binnen is, een Speedy met een hondje er op
Haha prima, wellicht beter dan in een hotelkluis of tas bij het zwembad doen.
Honden kunnen zwemmen dus het is een toepasselijk zwemhorloge.
Ik vind m prachtig
Blijft prachtig. Eigenlijk de mooiste van alle Speedy’s
Ben ik met je eens. De klassieke Speedmaster is gewoon een fantastisch ontwerp.
Fijn! Zitten de endlinks iets beter? Nu lijkt het in ieder geval wel op de foto in de Omega catalogus
Forstner flatlink is ook hier binnen.
Ik vind hem wat dun/ielig ivm de standaard band (die ik i.t.t. velen hier niet lelijk vind.)
Hierdoor lijkt het horloge ineens een stuk groter. Al is dat denk ik een kwestie van wennen.
Vertekenen die foto’s nou zo of is die A.M. band gewoon de helft (of nog minder zelfs?) qua dikte?
Nee, hij is echt een stuk dunner. Heeft best een vintage feel vind ik.