De versie met saffierglas je hebt geen (nieuwe) versie met hesalite waar je een doorkijk caseback hebt.
De eerste non limited Speedy met hesalite en sapphire caseback heeft ref 359250.
Werd opgevolgd door de 357250.
Aaah ok bedankt voor de toelichting.
Vraag is; Wil je graag de sapphire sandwich of hesalite en sapphire caseback. Dan kun je al wat gerichter zoeken en maakt het voor de speedfreaks ook wat makkelijker hier. Nieuw,jong gebruikt,neo vintage/tritium?..
Edit; lees net dat je nieuw zoekt. Dan word het zoals @willemC net al aangaf sandwich.
Elk zo zijn hobby’s Willem. Geeft niks.
Het beste is om even bij een Omega dealer te kijken naar de huidige sapphire sandwich en de hesalite ernaast te houden. Als het saffierglas je niet stoort, dan kan je voor een gloednieuwe gaan. Ze zijn wel lastig leverbaar op dit moment, dus je moet het geluk hebben dat het ergens op voorraad is. Juwelier Punte in centrum Utrecht heeft ze allebei op dit moment (de sandwich op leer overigens).
Anders is een 3572.50 van 1999 tot ergens 2003 de beste optie voor je, deze heeft nog het hesalite glaasje bovenop. Zoals deze:
Deze komt al 1 jaar lang naar voren op marktplaats. Eigenaar krijgt hem maar niet verkocht lijkt wel. Of er is iets anders aan de hand. Ik zou hier zelf nooit aan beginnen.
Misschien wel langer. Ik heb hem al zó vaak gezien…
Eens met anderen hier op het forum, deze komt al zolang naar voren op marktplaats dat ik me afvraag waarom ie hem niet verkocht krijgt. Heb zelf echter nooit onderzoek gedaan naar het aangeboden horloge.
De prijs is wel prima in mijn perspectief, als je gewoon rekening houdt met 700,- euro voor een beurtje kom je op een normale prijs uit.
Nja niet echt een utopie dus: 3300 euro met doos op staal (geen gekke rek te zien) en geen afgetrapt ding zoals die Marktplaats advertentie van hierboven met extreme rek/krassen etc.
Ik zou de mijne bijna uit het blauwe gedeelte halen
Iemand die van zijn Forstner flat link af wilt (20mm)? Let me know.
Gewoon geweldig , als je het weg gaat doen ga je er uiteindelijk spijt van krijgen
Zou het? Ik ben bang dat met alle andere horloges in de doos deze er nooit uit komt
Maar je hebt gelijk ik vind hem erg tof. Wel minder te spreken over afstelbaarheid van de stalen band. Ik krijg hem net niet lekker.
We gaan het zien. Heb een bod die ik overweeg maar ben nog niet overtuigd
Verstelbare sluiting van de PO op knutselen voor nog geen 200 euro. Dan zit hij perfect.