Speedmaster only II

12 likes

Ten opzichte van…? :slight_smile:
Mijn Moonwatch was in 2017 4300 euro. Nu is hetzelfde horloge 4900 euro.
Ik vind het nog steeds een prima prijs overigens.

Vandaag een Omega / JB Champion No12 (1175 achtige) band op de blauwe Panda CK2998 gezet. Niet slecht! Eindelijk eens kunnen gebruiken, ligt al ruim een jaar in de doos.

10 likes

Tov de prijs in DM in 1996

Oudste Euro prijslijst die ik heb komt uit 2008.
Toen was de 3570.50 nog 2760 euro. Grappig dat het een wirwar van normale en wizzkid referenties is. De nieuwste modellen van toen hebben al de gigalange cijfercombinaties die heel handig zijn, maar ik vergeet altijd wat het betekent haha.

1 like

Heb er nog 1tje uit 92. Wastie geloof ik 1500 GBP

1 like

Ik heb er ook een uit 1983 met Nederlandse guldens maar dat is allemaal lastig tegen de huidige euro te zetten. De 2,20371 gaat niet meer op anno 2020. De gulden was ook iets sterker in 1983 dan tijdens de overgang naar euro. Lang verhaal en straks maakt iemand zich weer hier druk over :sweat_smile:

1 like

Ik kan natuurlijk zeggen dat dit een foto is van een Speedmaster Moonwatch onderweg naar de :new_moon:.

Het is echter gewoon een mislukte foto :roll_eyes:

2 likes

Ik hou het hier op. Leuk!

1 like

Vandaag eens op de originele band gezet. Nog nooit zo gedragen.

9 likes

Jij vindt wel een lekkere fit met die band? Mij is het nooit gelukt.

2 likes

Ja voor nu prima, maar we gaan het zien na een dag dragen

Verstelmogelijkheden gaat inderdaad nergens over😂

2 likes

Andere sluiting er op en hij is perfect!

Ik ook niet, maar ik heb nu ook een oudere 1498 band. Deze heeft dezelfde looks, alleen zijn de schakels korter en platter. Dat zit het wel beter omdat je meer schakels voor een betere pasmaat. Hetzelfde geldt voor de 1499 en de 1998 banden. Als je dus de looks wel mooi vindt, maar het zit gewoon niet lekker, kan je wellicht deze erbij zoeken.

Ik heb ze laatste vergeleken. De 1498 en 1499 zijn ook de enige die nog naar 16mm aflopen. De 1998 en 1958 (huidige) lopen af naar 18mm. Maar goed, laatste jaar van de 1958 (STZ004194) en dan komen ze weer met wat nieuws.

4 likes

Blij met mijn nieuwe @Ko-Banden. Volgende keer iets minder oranje nemen alleen :laughing:

10 likes

Geldt ook voor de lederen band met gesp, is niet lekker te krijgen.
Dus maar op NATO gezet.

Die knalt wel :smiley:

14 likes

Dat is een hele fraaie!

1 like

Lot uit loterij… :ok_hand: