Speedmaster only II

Gaat denk ik meer om de 39 mm to de 42. Voor vrouwen is de 39 echt heel mooi

Neen, gaat om de stand vd subdials. Daar klopt geen zak van.

3 likes

Ik mis de Fois als optie :wink:

1 like

Idd, dat is wel optisch en esthetisch heel anders!

Ja anders maar ik vind het wel wat hebben hoor. Ik zie deze liever dan al die slappe aftreksels en LE, 5 per jaar.

Nog steeds verschrikkelijk blij met mijn witte Omega Speedmaster.
De wijzerplaat is werkelijk prachtig en het formaat van 38mm is voor mij perfect!

17 likes

10 likes

Daar gaat het om: als je er zelf maar blij mee bent! Over smaak valt niet te twisten.

3 likes

Daar heb je absoluut gelijk in! Op een gegeven moment kom je ook op een leeftijd waarbij je je steeds minder aantrekt van wat andere vinden dus dat scheelt hahaha

1 like

Er zitten ook wel positieve kanten aan het ouder worden inderdaad. :wink: En weersta vooral de impuls van verkopen bij enige twijfel. Alles wat niet meer wordt gemaakt en je mooi vond bij aanschaf beter niet meer verkopen. Spijt zal je anders ten deel vallen :innocent:

23 likes

Yes plexi is sexy… voor mij de enige optie!

Op de US flatlink band.
Perfecte fit en match :+1:t2:

10 likes

Mijn eerste, maar zeker niet mijn laatste.

0

11 likes

In het dagelijks gebruik valt het echt niet op. Wat mij opvalt, is dat als je het horloge precies van de voorkant fotografeert, je er het meeste last van hebt.
Snap overigens niet dat omega hiermee te dealen heeft, dat terzijde.

Zo een mooi horloge. :ok_hand:

1 like

Snap je dilemma. Van de ander kant saffier geeft een mooier zicht op de dial. Imho.

En bijkomend voordeel. Zicht op het uurwerk. :sunglasses:

1 like

Ik heb de saffier uitvoering en ben er zeer tevreden over. Die heeft de open achterkant en is ook een genot om naar te kijken.

Je krijgt er sowieso geen spijt van. Echt een super mooi horloge. Veel plezier er alvast mee.
De voorpret is zeker zo leuk.

1 like

Dank voor alle likes. De leren band is binnen en gaat er zo op…Ik zal foto’s van het resultaat plaatsen.

2 likes