Nu op crocoband. Heel andere ervaring tophorloge
Als je die prijs weet ff hier neer pennen. Ik denk dat je hem via het forum makkelijker voor een mazzelprijsje kan fixen
Halve schakels?
Doelde vooral op hele
Weet niet of er halve bestaan eigenlijk. Ik heb er die microverstel sluiting op zitten. Beste besluit ooit.
Halve zijn er inderdaad niet voor die band.
Ik zou @Horloge24 een berichtje sturen. Die weet wel welke opties er zijn.
Persoonlijk zou ik voor de 3 standen microverstel sluiting gaan. Kost ff wat maar is ideaal.
Dat komt bij veel banden voor, maar niet bij deze van Omega helaas.
De sluiting van de Seamaster?
Volgens mij wel ja.
Gewoon een lederen band aan de Speedy
En s zomers de Speedmaster op staal
Vergeet ik altijd! Nog even aan wennen… Maar bandje onderweg dus wellicht een wissel vanmiddag.
Ik wacht het af… haha
Heb jij nog oog voor een faded bezel?
Goede reminder
Helaas is dat met alle box sapphire crystals, ongeachte het merk. Maar vooral opvallend bij zwart dials. Ze photoshoppen het er op de pack shots altijd uit, maar ook die andere icoon heeft het. Zie hieronder.
Goede keuze voor hesalite! Saffier is ook prima, het is maar net waar je op let. Voordeel van hesalite is dat je zonder AR coating ook gewoon goed zicht houdt op de wijzerplaat.
Plaatje van internet geplukt:
Klopt heel spijtig! Je kan voor dat geld beter kijken naar iets oudere banden. De 1998 is de voorloper en heeft iets kleinere schakels (en er dus meer) en heb je dus ook sneller een betere fit. Op deze band kan je wel halve Seamaster schakels zetten. Ik had hetzelfde probleem met de huidige Moonwatch band (1958) en heb er toen een topic aan gewijd.