Speedmaster only II

Dinsdag :white_check_mark:
Speedy :white_check_mark:
Dus: Speedy Tuesday :white_check_mark:

10 likes

Vergeet ik altijd! Nog even aan wennen… Maar bandje onderweg dus wellicht een wissel vanmiddag.

2 likes

Ik wacht het af… haha

Heb jij nog oog voor een faded bezel?

1 like

Goede reminder :wink:

Helaas is dat met alle box sapphire crystals, ongeachte het merk. Maar vooral opvallend bij zwart dials. Ze photoshoppen het er op de pack shots altijd uit, maar ook die andere icoon heeft het. Zie hieronder.

Goede keuze voor hesalite! Saffier is ook prima, het is maar net waar je op let. Voordeel van hesalite is dat je zonder AR coating ook gewoon goed zicht houdt op de wijzerplaat.

Plaatje van internet geplukt:

Klopt heel spijtig! Je kan voor dat geld beter kijken naar iets oudere banden. De 1998 is de voorloper en heeft iets kleinere schakels (en er dus meer) en heb je dus ook sneller een betere fit. Op deze band kan je wel halve Seamaster schakels zetten. Ik had hetzelfde probleem met de huidige Moonwatch band (1958) en heb er toen een topic aan gewijd.

Mooie band!

1 like

16 likes

Mooie band bij de patina

2 likes

7 likes

ST1 op de 1450/808 band :ok_hand:t3:

27 likes

13 likes

Groen bandje

14 likes

Prachtig!

1 like

Ik ga deze uitvoering toch steeds meer waarderen!

1 like

Thx, het is de Hunter green van Molequin. Grained calf, dun en ongevoerd. Vind het wel eens leuk om de lugs zo mooi vrij te zien aan een band zoals deze.
Overigens net een nwe kroko binnengekregen in 20/16 grijze kleur. Binnenkort maar eens plaatjes schieten. Maar de 1171/1 waar hij in de jaren 80 op werd geleverd blijft favoriet tov al het kalfs ,de krokodiels,racing en nato’s die ik er voor heb.
Mocht hij volgend jaar naar de nwe eigenaar @Lugs gaan, een band naar keuze. Voorkeur?

2 likes


12 likes

Eindelijk binnen!!

20 likes

Bliksem! Hoe is de plaat in 't echt?