Speedmaster only II

Deze zou ik in het echt wel eens willen zien. Ben er van overtuigd dat deze op foto niet over te brengen is.
Veel plezier ermee. :+1:

1 like

bij Tensen Antwerpen is die nieuw met 30% korting nog te krijgen, weet niet waarom er 2 jaar int garantie is aangezien het een AD is:

Heel apart en tof :ok_hand:

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Dat is een betere prijs dan wat ik er voor betaald heb :sob:. Achja, het verschil is niet dramatisch en het plezier niet minder

Sorry maar zoals je zegt geen dramatisch verschil, was het wel nieuw, zo ja hoeveel jaar garantie?

Tweedehands maar ongedragen, uit 2019.

Ik vond het al wel apart dat deze nog zo beschikbaar zijn.

1 like

5 likes

Super! Gefeliciteerd!

Er staat niet bij dat deze nieuw is? De twee jaar garantie is van Tensen zelf (omdat ze ook een service center zijn?), dus niet de 5 jaar garantie. Of ander scenario: deze staat al zo lang te koop dat ze de website niet hebben aangepast naar de nieuwe garantie :wink:

Ik denk dat het het laatste is, ik was daar een paar maanden geleden en maakte er nog een opmerking over dat ze die nog nieuw hadden.

2 likes

Echt een liefhebbersding als je al een paar Speedmasters hebt of je moet er echt volledig voor vallen. Ik ben het steeds meer gaan waarderen. Dit was over een paar jaar zo’n gevalletje “had ik het maar gedaan!” haha. Maar ik wacht wel even op de ST3 en de nieuwe Moonwatch is ook leuk.

Ik blijf genieten van m’n speedy!

4 likes

Sapphire Sandwich Mitsukoshi mod.

27 likes

Podjandrie! En ik maar denken dat ik speciaal was :unamused:

Geniet er van Erik. Die dial swap is een vd beste keuzes die ik op horologisch vlaque heb gemaakt afgelopen tijd!

Edit: lekker bandje! Welke is dat?

3 likes

Mooi! Past zo’n Mitsukoshi plaat in een moderne 1861 kast? En waar koop je zoiets? Ik zie op eBay alleen een wijzerset of complete horloges.

1 like

yes sir

2 likes

Mooi! Mocht je afscheid willen nemen van de Molequin hou ik me zeker aanbevolen!

1 like

Volgens mij word jij hier in het Twentse achterland wel als ‘speciaal’ beschouwd heurrr :wink:

Thanks, dat moet goed komen :+1:

Heul lekker bandje. Tja, zo’n Zwitserse schoone verdient natuurlijk het beste van het beste en niet één of ander uit het moeras getrokken goedkoop lelijk kalfje :wink:

1 like

3 likes

“Standaard is saai” zeg ik wel eens. In normale speedmaster zie je nogal vaak, hetzelfde als bijv. een zwarte R submariner.

Ik vond deze eerst ook minder, maar in het echt is hij echt veel gaver!

1 like

Er is een reden dat je iets veel ziet hè.

4 likes