Speedmaster only II

@Horloge24 kan aan omega spullekes komen meen ik. Hem ff PBen.

3 likes

Jij wilde toch ook een gewone pro? Maar was te groot ofzo

1 like

De Nato James Bond is prachtig voor deze Speed :+1:

1 like

Klopt, alleen heeft de ultraman net wat meer leuke details die de pro niet heeft.

Grote tja was denk ik ook beetje kwestie van wennen.

Maar zie een speedy niet snel de plek van mn explorer innemen.

Dat vind ik ook, thanks :ok_hand:t2:

Swatch gebeld, die willen geen pushpin leveren, tenzij ze het horloge innemen en onder garantie opsturen naar Brussel. M.a.w. voor 1 pushpin ben ik dan mijn horloge weer kwijt voor X aantal weken.
Daarnaast is Brussel dicht, en nemen ze komende weken geen horloges in.

Toen S&C gebeld. Die willen niet leveren zonder het horloge in te nemen en naar hun service centre te sturen. Losse pushpins willen ze niet verkopen zonder de service van het monteren (?!?!)

Gekke wereld, maar het zal wel aan mij liggen.

Lang verhaal kort: Speedmaster kan ik niet op staal dragen momenteel omdat niemand een pushpin wil leveren…

Wellicht kan je hier je pushpin kopen.

1 like

Dat slaat helemaal nergens op. En een Omega certified horlogemaker in je buurt ipv die rot AD’s die weer wat geld willen scheefslaan?

2 likes

Ik zou ze hier bestellen. Betrouwbaar adres, verkoopt alleen originele Omega onderdelen.

2 likes

Mooi, hij is binnen!
staat goed al werd ik zelf gek van de ruimte tegen de case omdat de ronding van de end links net een andere ronding hebben.
Maar zeker VEEL beter dan de moderne bracelet!
Ik ben blij dat een gevorderde als jij nog net zo lang aan het zwoegen is om end links passend te krijgen als ik er mee bezig ben geweest :grinning:

1 like

Die ruimte tussen lugs en kast is raar ja. De ronding is gewoon niet goed. Maar ik kan er wel mee leven, het springt niet meteen in het oog.

Het was echt even een klus… Heb een erg mooie vijl voor dit werk. :relaxed:

1 like

Te weinig speedytuesday hier. :sunglasses:

13 likes

Hey, ik doe wel mee met speedytuesday!

12 likes

Ik PB je wel even een adresje dat 't wellicht wel wil.

1 like

6 likes

Is het alweer dinsdag?

4 likes

Thanks Malus :+1:

8 likes

Bruut blijf ik deze vinden. Van jou?

1 like

Prachtig die Speedmaster! Omdat ik een wat kleinere pols heb ben ik op zoek naar meer informatie over (klassieke) Speedmaster’s die minder groot zijn dan 40mm (het liefst 38). Natuurlijk is de Speedmaster reduced een optie, maar die worden niet meer gemaakt? Zijn er daarnaast nog andere opties.
Ook wil ik liever een leren band in plaats van een stalen. Worden altijd beide opties gegeven bij aankoop?
Alvast bedankt.

1 like

Check het bericht van @Brick hierboven. Rond de 38mm!

2 likes