Gefeliciteerd en welkom bij de club!
Thanks!
Lekker hoor!!
Je hebt baas, maar ook baas boven baas met zân 1039
Leuk weetje overigens. Mijn 85âer heeft géén logo op de hesalite. Typisch Omega overigens,de verwarring. Hij is stamped 145022. Dhr Broers van oa Speedy tuesday om advies gevraagd voor aankoop. Alles periodecorrect,pushers,kroon,1171/1 band,de hele reut. Maar het was allemaal niet zo begrijpelijk in die periode verzekerde hij meUploaden⊠Maw,type A5.
Klopt daar heb ik âm ook gekocht. Ruud Reijers (Punte Utrecht) rekent gewoon 430 euro. Maar vijlen van de endlinks doe je zelf natuurlijk.
Kan toch niet met een nagelvijl
Waar zoek je op? Kom niks tegen op de site van Punte Utrecht?
Ja hoor, muur- en muurvast
Fraai die Speedmaster met rood, wit en blauwe details! Doet me denken aan de Nederlandse vlag
Of ,
of
Hij is te koop geloof ik. Snel nog je Speedy verkopen en dan deze halen?
Je kunt het niet online bestellen, maar wel gewoon bellen of mailen. Stuur anders even een PB.
Nawh dankje, ben meer dan tevreden met mân Speedmaster!
Vraag: Een NOS speedmaster 861 caliber van 21 jaar oud ( nog echt in de stickers) een service beurt geven voor het dragen wel of niet.
Ik vraag deze gezien mijn slechte ervaringen met omega service punten in het verleden.
Mvg
Een servicebeurt lijkt mij dan nuttig. Door 21 jaar stilliggen kan bv olie drogen en dikker worden. Gangreserve en nauwkeurigheid worden hierdoor slechter. Slijtage kan hierdoor hoger zijn.
Zojuist de 1171/633 band bij Juwelier van Punte besteld. Was helaas niet op voorraad⊠wordt daarom nu besteld bij Omega in Zwitserland. Fabriek heeft stilgelegen ivm Corona, dus ben benieuwd hoelang de levertijd zal zijn. Maar de 1171/633 is nieuw en onderweg!!
Met dank aan @jvk_1971