De nieuwe 321 Ed White heeft het ook, dus ik gok nog steeds dat alle nieuwe Speedmasters (met nieuwe banden) dit “systeem” gaan krijgen. De endlinks kan je ook uit elkaar schroeven, waardoor ze ook andere kastaanzetten kunnen maken voor dezelfde band. Scheelt weer in de kosten denk ik? De nieuwe Ed white heeff iets andere endlinks, met hetzelfde middenstuk als de 50th. Ok dit is echt nerd stuff.
Absoluut! Ik heb er al vier uitgehaald voor mijn 18cm polsen en er kunnen er nog eens 7 uit! Dus geschikt tot 14cm polsen. Omega is weer lekker bezig de laatste tijd. Helaas zijn de prijzen er ook naar…
Bij deze nog een keertje alle bracelets die ik heb gehad ter inspiratie
In volgorde van aankoop en voor het gemak maar op hetzelfde horloge…
En mijn cijfer erachter (0 tot 10)
Dat is idd snel!
Wat ook wel meespeelt is dat hij net te groot is voor mijn pols.
Maar op plaatjes is het sowieso een van de mooiste horloges.
Ik heb gewoon altijd een zwak gehad voor die 1503 die ik had.
Die draagt mij een stuk lekkerder.
De 1171 band is iidd de ultieme combo en die zou ik zeker aanschaffen, als de Speedy wel zal blijven.
Maar denk dat er wel iemand is die hem over wilt nemen. Pak wel weer mijn verlies.
Daarnaast heb ik ook al een 116610, dus staal ben ik eigenlijk wel al voorzien.
Maar dankzij jullie tips heeft het mij wel aan het denken gezet met die banden en vast een hoop andere lezers ook, Dus bedankt
Ja idd. Het voelde hier wel als een van de gezelligere hoekjes van het forum.
Ik kom vast nog wel eens terug.
Dit is pas de 2de keer dat ik een Speedy heb
Schaamteloze crosspost. Maar ik vroeg mij ook af of er meer eigenaren zijn van deze blauwe panda referentie?
De CK2998…met niet echt een nickname. Daarom noem ik het altijd maar de blauwe panda. De opvolger was de “pulsometer” en de voorgangers de Sedna gold (ook heerlijk) en natuurlijk de FOIS.