Speedmaster only II

Ja ging snel he.
Je krijgen er weer een nieuwe vriendje bij.

1 like

Schaamteloze crosspost. Maar ik vroeg mij ook af of er meer eigenaren zijn van deze blauwe panda referentie?

De CK2998…met niet echt een nickname. Daarom noem ik het altijd maar de blauwe panda. De opvolger was de “pulsometer” en de voorgangers de Sedna gold (ook heerlijk) en natuurlijk de FOIS.

15 likes

Schitterende Speedmaster! Heb je al eens een 1125 bracelet overwogen? Staat, naar mijn mening, fantastisch.
https://omegaforums.net/attachments/ck2-jpg.275716/

1 like

Thanks! En jazeker heb ik dit al meerdere malen overwogen! Ik ben groot fan van stalen banden, maar ik vind de standaard blauwe croco en deze Aqua Terra cordura band er echt heel goed bij passen. Ik vind het mooi dat het blauw doorloopt. En de rest draag ik al op staal. Ik vind het wat kaal zonder dat extra blauw erbij.

Echter, de 50th met Ed White 321 19mm endlinks zou opnieuw een goede optie zijn. Ik vind alleen de endlinks van de Ed White te lang, dus dat weerhoudt mij gelukkig om nog een paar eindschakels te gaan vijlen ;-). Maar smoelt wel met de 50th endlinks.

Photoshopje:

7 likes

Volgens mij 3!

1 like

De speedy ook weer eens te voorschijn getoverd.

11 likes

Iemand een linkje naar die vintage speedy die gisteren in het blauwe stond? Of is die al verkocht?

Ja, voor de helft… :smirk:

Beste speedy bracelet die er is!


Even op de foto klikken voor een wat scherpere afbeelding.

9 likes

Kan hem ook nergens meer vinden, zal wel verkocht zijn. Niet zo gek overigens als je kijkt wat ervoor gevraagd werd.

1 like

Balen … maar heb ook gezocht in het verkocht gedeelte en daar kan ik hem ook nie vinden.

Jammer want was nou net hoe ik hem zou willen haha

2 likes

In afwachting van je NOS 633’ers heb ik gelukkig nog wel een paar smaakjes. Ze zijn idd niet ‘goedkoop’ Jordy. Maar wat bèn ik blij met je vlotte oplossing.


Even speelkwartier hier:yum:

1 like

@Watchstick_81


Mooie hobby is 't ook hè.

4 likes

Hij was nog een beetje verlegen na zn lange tijd in het donker.

2 likes

Staat niet in het archief dus vermoedelijk teruggetrokken.
Zelfs OHPFjes gaan al naar het archief, ook al is dat geen verkoop.

:wink:

Ja mooi dat ik deze nog had liggen. Het blijft inderdaad prijzig voor stukjes gevouwen stijl, maar helemaal NOS zal je ze niet snel goedkoper aantreffen :wink:
Ik weet nog steeds niet welke oplossing het gaat bieden, maar succes! Ze zijn onderweg.
Zeker mooie hobby.

3 likes

3200 vroeg diegene toch? Het bracht mij zelfs heel even aan het twijfelen om te reageren, terwijl ik net m’n Speedy heb.

3 likes

Heb afgesproken met horloge24 om binnenkort eens langs te komen.Hij zit redelijk in de buurt,nieuw adres voor me,leuk even een praatje maken en de 633 die er al vanaf 85 opzitten zijn aan de achterzijde ook niet moeders mooiste meer.Nu 2 frisse exemplaren van je terwijl hij de oude even opfrist.Mooi toch?

2 likes

Ja 3250… zag het gisteren pas laat helaas maar als de verkoper zich meld ik betaal de vraagprijs direct :sweat_smile:

4 likes

Die van mij komt waarschijnlijk ook binnenkort in het blauw.Maar niet voor dat bedrag kan ik je verzekeren:joy:

Aha! Ok dan zit je zeker nu wel goed. Deze zijn hagelnieuw. Heb je een foto van de beruchte onderkant?

Huh? Wat is dit nu weer… :slight_smile:

Nou ben ik ook nieuwsgierig. Niet om te kopen, maar even goed onder de loep te houden. Een 3590 of 3750 koop je toch ook wel voor die prijs? Dus als er een servicebezel opzit of andere onderdelen, dan zit je daar ook op. Wil zeker niet deze verkoper of advertentie in twijfel trekken, ik heb het slechts vluchtig gezien.