Speedmaster only II

Ik sta voor een heeeele lastige keuze sinds gisteren Jordy…ook echt.

Het is of de AT of de 145022 die het veld gaat ruimen…Maar met de nwe incoming is de kans het grootst op de AT Jordy.Klinkt al beter,of niet

Het was uit mijn hoofd een 145.022 op een flat link met documentatie.

1 like

Ok! Wellicht spijt van de vraagprijs gekregen? :wink:
Maar is onvindbaar op dit moment.

1 like

Documentatie van AWCO die niet klopte. 145.022 ST71 van halverwege jaren 80… Dat is geen ST71😉

1 like

Dat viel mij ook al op idd!:thinking:

1 like

Oh ja dat vond ik er raar aan, klopt! Dan heeft ie wel heel lang NOS in de winkel gelegen :joy:

1 like

hahahahahhaha

Tja de referentie van omega zijn mij echt een raadsel …

Vind het een mooi ding en leek mij een leuke set haha

Aan de kenmerken te zien is het een 3590.50. Mooie speedy met tritium, maar papieren sloegen nergens op. AWCO had dit beter moeten doen

1 like

Kan me nl herinneren dat het een 85’er zou moeten zijn. Dat is de mijne nl…

Nou er hebben in de tijd wel meer Speedmasters stof liggen happen. Het was immers de quartz crisis. Had het een stepped dial? Dan is het wel een 71, anders niet.

Nee had geen stepped dial. Ik dacht een short S dial, maar kan dit niet meer terugkijken. Dan zou het een 3590.50 dial zijn.

1 like

Goed onthouden! Maar eronder staan de referenties 3590 en 3570 die ik eerder noemde, dus geen 145.022 met deze S?

Moonwatch Only is hiervoor het naslagwerk. Kun je op basis van alle kenmerken het horloge nalopen.

1 like

Als het deze S was niet. De 145.022 heeft meerdere dials met verschillende vormen van de S, maar niet deze. De volgende zijn er zonder stepped dial:

1 like

Zelf heb ik een 145.022 ST74 met medium S

3 likes

Ja precies, dan hebben we het over hetzelfde. Zag niet dat je de post had aangepast.
Zou dus ook een redial kunnen zijn.

Bedankt voor het uitzoeken! Ik heb MWO ook hier liggen, maar heb geen zin om alles eraf te halen :wink:

12 likes

Ik heb een uitgeklede digitale reisversie voor op de telefoon. Altijd handig!

1 like

Gave display zo zeg! Waar komt die grote astronaut vandaan?

1 like