Speedmaster only II

Heel mooi uitgestald zo. Super collectie!

1 like

Van de maan…

Thanks! De astronaut heb ik zelf “gepimpt”. Het is de HF0003 van Hobby Masters, een schaalmodel van Gene Cernan “Last man on the moon”. Maar die is helemaal wit, dus ik heb 'm aangepast zodat het er wat authentieker uitziet.

Dank je! Heb er uiteindelijk ongeveer 10 gedaan totdat ik de perfect had (nog steeds niet tevreden). De rest is al verkocht. Je kan ze ook niet meer krijgen.

18 likes

Te gek gedaan zeg.

1 like

Inderdaad. Je hebt een hele verzameling zo te zien. Handeltje beginnen. Animo genoeg hier gok ik zo

2 likes

Potverdorrie… ik wil er ook één!! :heart_eyes:

1 like

heel mooi gedaan :ok_hand:

1 like

Er staat er ook eentje bij Juwelier Punte in Utrecht, maar die gaat nergens heen ben ik bang :wink:
Hij heeft ook de Lunar Rover staan, die staan ook voor astronomisch hoge bedragen op Ebay (1000 euro +)

Thanks! Mijn minimuseum.

Dank je Nico!

1 like

Ik sla niet gauw aan op ‘speelgoed’,maar dit…is de shit

1 like

Pffff haha dat is me veelste gek! Dan houd ik het bij m’n Donkey astronaut :smiley:

1 like

Oeeee, wijs zeg! Handzaam ook. Wilde deze meegrissen uit het omega museum maar dat liep toch in de gaten…

2 likes

Haha valt toch niet op in je broekzak…?
Ik was daar ook begin vorig jaar, net voordat het dichtging. Jammer van deze leuke locatie!

Dat is vet gedaan zeg!:+1:t2: Hier ligt alleen het Moonwatch only boek met dat ding uit de doos. Geen idee waarvoor het is. Volgens mij om papier op zijn plek te houden ofzo.

1 like

Dank je! De afgelopen jaren allerlei rommel verzameld dat samen lekker smoelt :wink:.

Het is inderdaad een “paper weight” of wat je er zelf van wilt maken natuurlijk.

1 like


Weer teruggekeerd naar een Speedmaster :slight_smile:
Na een Reduced en een X-33 nu de Pro

11 likes

Je laat er ook geen gras over groeien Nanne :ok_hand: gefeliciteerd met je Speedy!

1 like

Thanks! Het ging vrij snel ja haha. Heb nog serieus de Fois overwogen. Op youtube staat overigens een goed filmpje waarin oa. die kleine details die je vertelde ook genoemd worden.
Maar vanwege de wijzers toch de Pro gekozen, dat sterke contrast van witte wijzers en zwarte dial vindt ik zo mooi he :smiley:

2 likes

Als je net zoveel plezier van de Pro hebt als ik van de Aqua Terra is het de beste keuze!

1 like

Niet zoals de Pelagos maar toch echt een lekkere lume.

7 likes

Hallo allemaal, ik heb een speedy op het oog

Nou vroeg ik mij af wat een fair prijs voor dit model zou wezen?

![IMG-

Heeft deze onlangs service gehad? Doos / papieren? Heeft ook invloed op de waarde.