Speedmaster only III

Niet helemaal zeker van die laatste… :joy:

Als die US1450 teveel op m’n 1171 lijkt verkoop ik hem meteen weer, maar heb goede hoop vanwege de solid links en end links

1 like

Ja en de afmeting van de afzonderlijke links schijn ook te verlopen over de lengte van deband, dat is wel anders dan de 1171.

1 like

Zou je hier misschien ff wat over willen posten? Ik heb ook de US 1171 en zie zo 1,2,3 niet de nlmeerwaarde van dit ding bestellen.

1 like

Nja vooral wat @wilfox hierboven zegt over die schakels die qua grootte aflopen.

1 like

13 likes

680 euro in Spanje

https://omegaforums.net/threads/snoopy-50th-3861-bracelet-pictures.130046/

4 likes

Ziet er goed uit! (Is ook wat ik als eerste in dat topic reageer :joy:)

Ik hoop nog steeds dat het met de Apollo 11 gaat lukken, scheelt weer 7000 dubbeltjes.

1 like

15 likes

Geen safe-queen, maar wel een heerlijk Tritium.
Toch echt een heel andere uitstraling dan modern.

20 likes

Ja die tritium platen zijn echt lekker. Uit de jaren ‘90 deze?

2 likes

Ja klopt, uit 1992

1 like

Nice! :ok_hand:t2:

2 likes

Ik heb inmiddels een mooie collectie van Uncle Seiko bracelets, 2 voor mijn speedy en nog een paar voor mijn seiko duikhorloges.
Ik vind ze erg comfortabel de 1171 en de 1035 zij echt mooi en passen perfect.
Nu heeft Uncle Seiko een tijd geleden aangekondigd de 1450 bracelet te maken.
Dit exemplaar komt met solid endlinks voor $129 heb ik toegeslagen. Het betreft een limited run van 2 batches op is op.
Hij is onderweg, hier een paar foto’s van de website.

6 likes

Ik heb hem ook incoming, ben heel benieuwd. Net als jij erg tevreden over de ‘1171’.

1 like

Vooral naar die solid end links :hugs::hugs:

Ziet er zeker goed uit, hier ook besteld!

1 like

Volgens mij moet het andwoord hierop echt een sticky zijn bovenaan elk speedmaster topic.

Welke schroevendraaier heb ik nodig om de band te verstellen?

Bergeon 2mm.

Welke tip?

Of

Welke tip
  • Bergeon, Flat (bovenste plaatje)
  • Bergeon, Parallel (onderste plaatje)

0 stemmers

Ik heb geloof ik @PeterLC ergens heb horen zeggen dat er wat van het puntje af moet omdat het blad anders te spits is en er nog te veel speling op zit. En dat je dan alsnog je schroeven aan het molesteren bent.

En dan het kapje vervangen voor een Omega kapje. Erg leuk. Heb mijn beide US bandjes op deze manier “enhanced”.

1 like

Ja arnoud ik ook dat doe je bij een leer bandje toch ook, :grin::+1:t2:

1 like