Speedmaster only III

@jmonkelbaan hier staan een hoop mooie Speedy foto’s

1 like

DOEN!!

2 likes

Ik zeg ook doen. Klopt qua proporties beter en is zelfs op mijn kippepolsjes niks te groot. Vindikdanhe

3 likes

Speel met diezelfde gedachte…

… mijn reduced overigens alweer 10 jaar in bezit. Na 5 jaar heeft een zeer bekwame horlogemaker (bekende van het forum) de speedy automaat en chronograaf weer als nieuw gemaakt. Sindsdien is het oppakken en lopen. Heerlijk horloge! :ok_hand:t2:

9 likes

met de nieuwe band scheelt zeer veel. En de kast zelf is niet te grof op normale pols

1 like

Doen, krijg je geen spijt van. Heb ook mijn triple date (39mm) ingeruild.

Draagt echt heel goed, ook op de iets kleinere pols prima.

Zeker doen, echt een stap in kwaliteit, afwerking en uurwerk :+1:t2:

Zometeen wat Reduced exemplaren in het blauw, @Papillon en @Connie :+1::+1:

Maar ik gooide een balletje op voor een FOIS, al is een reduced misschien ook wel top!

1 like

Zo dat vind ik dan ook wel wef heel gaaf! Bijna een reden om hem dan nooit meer weg te doen.

10 jaar met hetzelfde horloge is mij nog niet gelukt :stuck_out_tongue_winking_eye:.

2 likes

Voor de maat hoef je het niet echt te doen. Wel ben ik het met je eens dat hij mooier is dan de moonwatch.

Maar smaken verschillen gelukkig :wink:

8 likes

Op 1450 band met dank aan@Paraflex

zo gaaf.

10 likes

Een Pb sturen mag altijd. :innocent:

De emotionele waarde is inderdaad ook hoog bij deze. Maar niets is voor eeuwig. :wink:

1 like

:point_up:t2: yep, heb er zin in.
Ben benieuwd wat we te zien en te horen krijgen bij Omega :slightly_smiling_face:

1 like

2020 Speedy Pro 1861 op een US1450 band :v:t2:

17 likes

Blijft een fantastische combinatie :star_struck:

1 like

Eeeeeuhm… iets met ‘vinger’… en ‘ervoor’… :wink:.

4 likes

Haha deze reactie had ik kunnen verwachten natuurlijk :joy:

1 like

Helaas niet erbij. Had me wel opgegeven. Volgende keer hopelijk een keer. Lijkt me leuk

Veel plezier!

1 like

14 likes