Speedmaster only III

Leuk dat je er heen gaat Jordy! Helaas was het voor mij geen optie vanwege een ander groot evenement. :smile: Maar ik kijk uit naar je verslag en foto’s. :smiley: :ok_hand:

En ik hoop dat je iets te horen krijgt over een mogelijke ST3. :shushing_face:

1 like

Echt… iedere keer als ik deze combo zie dan wil ik hem ook. Super gaaf. Maar die band is zo enorm duur… is ie het waard?

1 like

10 likes

Jammer! Sowieso gaan er (minimaal) twee andere forum members die kant op, dus gezellig!

Er is al wel gemeld dat er geen nieuwe release bekend wordt gemaakt. Dit evenement had eigenlijk voor de nieuwe releases in maart gehouden moeten worden. Maarja iets met Corona….

De ST3 lijkt er wel te gaan komen maar dan meer richting het einde van het jaar.

2 likes

Leuk dat er nog twee ‘vertegenwoordigers’ van HF gaan! :muscle:

Ik had in de aankondiging idd al gelezen dat er geen nieuwe release bekend zou worden gemaakt. Goed dat RJ de verwachtingen al tempert. :sweat_smile:

Ik bereid me wel al voor op een ST3 eind dit jaar. :shushing_face: Er gaat al iets uit de collectie en de horlogepot gaat daarna in reservestand.

2 likes

Heel heel veel plezier!! Is toch super gaaf!

1 like

Wat voor band is dit dan?

Danke en zeker. 100%

Ben zelf ook wel van mening dat een horloge van duizenden euro’s best een mooi bandje uit deze prijsklasse mag hebben.

Je merkt echt het verschil.

Ripstop band van Bulang and Sons @Papillon

2 likes

Mogge luitjes. Dit draagt erg fijn hoor…:sunglasses:

27 likes

8 likes

Deze boy gaat ook naar Biel, ben zeer benieuwd!dat word een mooi tripje. Plus mijn eerste vakantie in jaren. Lekker 4 dagen uitgetrokken om Biel en omgeving te verkennen.

22 likes

Hoogste tijd voor wat kleur……

11 likes

13 likes

Klaar voor de zomer :sun_with_face:

26 likes

Die rode combo is tof!

2 likes

Jongens, waarom verkoopt mijn Speedmaster niet?
Heeft iedereen al zo’n kreng? Is die grote set niet gewild?

AL BIJNA 48 UUR ONLINE EN GEEN DOORPAKKERS, WAT IS DEZE?!

10 likes

Mei en juni? Kerllll, ik wil aankomend weekend niet eens halen.

Ik snap trouwens niet waarom je gevlagd bent, ik was het niet.

6 likes

Een Speedmaster staat nog altijd op m’n lijstje, maar dan moet m’n Tudor er weer uit en mei is nog zover weg. Keuzes, keuzes :upside_down_face:

1 like

Heeft een moderne speedy de itch naar een vintage niet kunnen wegnemen?

1 like

Oh jee. GS taferelen :wink:

Ik ben al voorzien helaas

1 like