Speedmaster only III

Nee, ik wil een stepped dial en tritium! Lekker rauw, op nato.

:expressionless:

1 like

Tritium is wel tof ja! Succes met je zoektocht :call_me_hand:t2:

1 like

Thanks!

Het is vrij eenvoudig. Er zit momenteel nog te weinig geld in mijn horlogepotje :joy:. Maar succes met de verkoop, er gaat zeker iemand hem van je overnemen.

1 like

Die “Rising Sun” wordt er ineens een heel ander horloge van (mijn mening).

1 like

Waar heb je deze gehaald? Zeer mooi!

1 like

Banden komen van onze huisdealer @anon23799972HF :wink:

1 like

Erg mooi inderdaad. Het blijft alleen jammer dat je er helaas niet mee kan zwemmen.
Maar goed daar hebben we andere horloges voor.

10 likes

Staat er Omega of Rolex op?

Dat dus :cry:

1 like

Tja, zou een mooi cadeau zijn hier thuis, maar daar is ze zelf nog niet van overtuigd
, tegen de tijd dat dat zo is ben je hem wel kwijt vrees ik

1 like

Het is natuurlijk ook geen echte moonswatch :thinking:

1 like

Vandaag mijn speedy 3861 moeten binnenbrengen voor service. Na opzoeking het gekende probleem met de chrono. Valt stil als je chrono activeert en begint terug de werk als je chrono stopt. Ben benieuwd hoelang deze onderweg gaat zijn

Dan moet je weten dat ik deze gisterenmiddag pas gekocht heb.

3 likes

Was het horloge volledig opgewonden?

'Hmm dat is wel heel zuur. Maar goed, als je het horloge pas gisteren hebt gekocht mag ik er toch vanuit gaan dat ze hem gewoon omruilen voor een nieuwe? Want daar ga je toch geen maanden op willen wachten?

1 like

Of
 ze vinden het gewoon leuk om mij boos te maken.

Je kan niet echt zo’n randdebiel zijn, daar geloof ik niks van.

7 likes

hij houdt van grote dozen.

2 likes

Geen voorraad
 niets aan te doen
 Gelukkig nog wel andere horloges om te dragen.

Het probleem krijg je als het horloge niet volledig opgewonden is. Toch vind ik dat het goed moet werken, volledig opgewonden of niet.

Had hij zijn bril wel op?
WTF :rofl::see_no_evil:

1 like

Jemig, da’s wel balen zeg. :pensive:

Maar ja, mijn 1861 kwam destijds (feb. 2020, winkels waren nog net fysiek te bezoeken) ook met diverse issues; die ik dan zelf maar opgelost heb - te hoge amplitude, en de urentelwijzer niet recht op de index. Die amplitude gefixt door dikkere olie in de werkzijde-balanschaton te doen, blijft-ie net onder de kritische grens van prellen (ook wel bekend als “overbanking”). Wijzertje losgewipt en teruggedrukt.

Alles tijdens garantie dus heb hem HEEL zorgvuldig geopend. :wink:

QC is echt nogal wishy-washy de laatste jaren bij Omega. De 1171/633 band die ik er later bij kocht, was ook best slecht afgewerkt met messcherpe bramen. Ook zelf maar beter afgewerkt

1 like