Heb je het al op Marktplaats geprobeerd?
Reden waarom ik geen Omega wss meer ga kopen.
Eerste 1861 4x in 6 maanden na nieuw aangeschaft te hebben moeten opsturen.
Maar hij is echt wel prachtig de 3861 saphire. Zeker met de nieuwe band een groot verschil tegenover de 1861.
Dan heb je wel pech dat het in de jouwe zit. Ik heb al 2 en ¹/² jaar geen probleem met de mijne.
Die nieuwe band is voor een groot gedeelte een afgeleide van de 1479 uit de jaren 80/90… Draagt wel fijn trouwens, zeker met een niet te grote pols.
Ik heb ze allemaal gehad, 1861, 1863 en de nieuwe saffier 3861
Ik ook
De 3861 is toch wel de beste, naar mijn mening.
Daar ben ik het mee eens. Vertrouwen in Omega is gewoon weg.
Dacht dat dat euvel alleen in begin was!? Nu al 2 jaar in productie zou toch goed moeten zijn.
De mijne maar weer eens gecontroleerd. Op momenten dat secondewijzer boven is de chrono aangeduwd en loopt al zekers 10 minuten gelijk op.
En mijn speedmaster sinds woensdag ochtend niet meer opgewonden dus waarschijnlijk richting eind van zn winding
Ik denk dat je gangreserve pas op de helft is.
Edit: het is al vrijdag, zit nog in de donderdag modus
waarom denk je dat? Ik weet namelijk zeker dat hij al de 48 uur gepasseerd is.
edit: zag jou edit niet
Hmm… ik wist niet dat dit een issue was. Mijne is laatst ook stil gevallen na het activeren van de chrono maar dacht dat hij inderdaad aan het eind van zijn winding zat en dat dat ze oorzaak was.
Vanochtend opgewonden en doet het nu overigens prima. Ga het in de gaten houden en anders ergens de komende 5 jaar een keer voor service/garantie langsbrengen.
Gisterenmiddag volledig opgewonden en vanmorgen had ik het issue. Als hij volledige opgewonden is, zou je het probleem niet hebben. Dan vraag je je wel af hoe het komt dat als je met metas en chronometer certificeert deze issues zich niet voordoen.
Dat is zeker vreemd idd, dat ze zo gecertificeerd worden maar vervolgens in bezit van de consument gewoon stil staan. mijne overigens meerdere malen geprobeerd terwijl reeds 48+ uren in zn gangreserve,
maar deze loopt dus gewoon door
Ik ga het morgenochtend eens checken! Thanks voor de info
Zelfde probleem hier. Ze gaven aan 6-8 weken en inmiddels is het 5 maanden zonder duidelijke einddatum…
Oké dan… naar Brussel gestuurd of Zwitserland?
Slik
Wou even laten weten dat ik uw horloge niet gekocht heb, omdat Twente zo ver weg is en mijn paspoort is verlopen
Durf ik niet te zeggen, gaat via S&C