Speedmaster only III

Heb je ook alle vervangen onderdelen mee teruggestuurd gekregen?

Gefeliciteerd! Dat is snel opgelost!

Volgens mij doen ze dit niet meer bij Omega? Of krijg je alleen het zakje met de nutteloze onderdelen?

Sommigen hebben dit teruggekregen:

image

Benieuwd of ze het wiel ook verbogen hebben achteraf zoals bij anderen gebeurd lijkt te zijn.

Ik ben benieuwd wat er met dat horloge aan de hand was als ze zelfs de kroon vervangen. Flinke update geweest. Zelfs de wijzers zitten erbij.

Dat weet ik wel zeker, ze gaan niet zuinig om met onderdelen die eigenlijk in de prullenbak horen. Wellicht is dit ook het onderdeel wat vaak problemen geeft en dat ze daarom willen voorkomen dat het opnieuw gebruikt wordt.

Ik denk dat het voor de kroon ook uit gemak is.

Ok, maar dit is toch een 3861 Moonwatch? Dan is het geen reguliere service geweest. Zo lang bestaan ze nog niet. De wijzers en kroon heb ik nog niet vaak gezien bij een service.

Ja het is een 3861 met het structurele gangreserve probleem, dus ondanks dat die nog geen jaar oud was hebben ze er toch een uitgebreidere vervanging van onderdelen gedaan dan misschien nodig was.

Nee niets teruggekregen.

1 like

15 likes

Mooiste ‘Speedmaster’ schrift vind ik, lange S en lange R

20 likes

Lekker met de 3861 op pad!

19 likes

24 likes

21 likes

De Silver Snoopy! Hadden ze ‘m maar meteen op stalen band geleverd! Iedereen wisselt de OEM strap naar één van de nieuwe Omega banden.

33 likes

13 likes

Mooi ding! Maar hoe kun je hier nou iets mee timen zonder zelf te tellen?

2 likes

Er staan toch streepjes? Als ik het goed zie is het een 60-minuten register met daaronder zelfs een urenwijzer voor de chronograaf?
Veel handiger komen ze niet vaak

1 like

En 13 seconden dan?

2 likes

Speedmaster Mitsukoshi op de zwarte standaard Omega nato is toch wel (extra) genieten wanneer het weer warm is

15 likes

Mag ik vragen welke band dit is?