Speedmaster only III

hoe raad je het :joy:

Vraag me af wanneer de uitlevering daarvan inderdaad eens begint…

Misschien pas 2022 voor NL als ik de verhalen op Omegaforums lees met wachtenden bij OB’s. :rage:

1 like

13 likes

Help mij eens op weg met de ‘Forever Yong’, als je wilt. Ik heb al gegoogled of mijn kennis te wensen overliet. En ja, dat was het geval. Maar alsnog snap ik hem niet.

Voornaam Yong dus woordspeling met Forever Young.

1 like

1 like

Ik mag eindelijk ook weer eens in dit gedeelte plaatsen. De Speedmaster met applied logo blijft voor mij de voorkeur houden boven “geprint”. En toen deze vorige week voorbij kwam moest ik toehappen.

18 likes

Ik heb net even gebeld, en de Snoopy zou nog voor de zomer geleverd gaan worden.
Toen ik hem bestelde, zou het medio Maart worden, en is er dus al een flinke vertraging.

1 like

Ik kreeg ook deze zomer te horen.

1 like

:heart_eyes:

1 like

S&C Rotterdam heeft afgelopen zaterdag naar eigen zeggen de eerste Ed White van NL afgeleverd! Ik mocht hem helaas niet even bekijken :sweat_smile:

Als dat echt gebeurt is de wacht voor die paar maanden te doen.

1 like

Anders blazen we de voordeur er uit :joy:

Ik kan niet een like geven voor jouw plan totdat ik een alibi heb geregeld.

4 likes

Wat een geweldige combinatie heb je op de onderste voor elkaar. Die kleuren passen echt goed bij elkaar. Knap gevonden!

1 like

Tnx, toch een gokje geweest maar iemand moest de eerste zijn en het heeft navolging gekregen na mijn post op Omegaforums

1 like

2 likes

Kan me helemaal voorstellen dat deze combinatie ook daar goed in de smaak valt!

Mooie banden bij Aaron Bespoke.
Veel inspiratie op te halen daar, wat is er toch een hoop te vinden.

Bedankt voor het delen!

1 like

13 likes