Speedmaster only III

Één dag uit de stickers, in love… :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Nee helaas. Ik wacht al sinds januari. Tot nu toe zegt mijn AD: Q2 verwachten we hem, we laten het weten als het horloge er is.

1 like

Fantastisch ding! Ik draag hem heel graag. Gefeliciteerd!

12 likes

Deze was te koop, en is verwacht ik morgen nog beschikbaar. Heb je aanbetaald?

1 like

Aaa mooi, ben Ik toch niet de enige hier! Goed om te horen dat deze bevalt, is ook echt prachtig :+1:

1 like

Yes. Achteraf gezien nogal een domme beslissing, maar ik dacht dat deze binnen no-time uitverkocht zou zijn. Wie weet krijg ik komende week het verlossende belletje en tot die tijd overleef ik het ook wel :sweat_smile:

1 like

Zojuist deze besteld…ben benieuwd :sweat_smile:

6 likes

Aangezien die OEM 1450’s ofwel niet te krijgen, of obsceen duur zijn, is dit wel het overwegen waard! Ben benieuwd naar je ervaringen!

Edit: ik ben ook veel te ongedurig. Heb hem gelijk ook besteld :joy:

3 likes

Dit was mijn belangrijkste overweging.

Én dat ik (als president van de HF Elido’s :sweat_smile:) sowieso fan ben van president-bracelets.

Wel benieuwd of het verschil met de 1171 groot genoeg is, want die heb ik al liggen van UC.

O ja, heb deze ook nog onderweg van ze…:see_no_evil::

5 likes

Niet helemaal zeker van die laatste… :joy:

Als die US1450 teveel op m’n 1171 lijkt verkoop ik hem meteen weer, maar heb goede hoop vanwege de solid links en end links

1 like

Ja en de afmeting van de afzonderlijke links schijn ook te verlopen over de lengte van deband, dat is wel anders dan de 1171.

1 like

Zou je hier misschien ff wat over willen posten? Ik heb ook de US 1171 en zie zo 1,2,3 niet de nlmeerwaarde van dit ding bestellen.

1 like

Nja vooral wat @wilfox hierboven zegt over die schakels die qua grootte aflopen.

1 like

13 likes

680 euro in Spanje

https://omegaforums.net/threads/snoopy-50th-3861-bracelet-pictures.130046/

4 likes

Ziet er goed uit! (Is ook wat ik als eerste in dat topic reageer :joy:)

Ik hoop nog steeds dat het met de Apollo 11 gaat lukken, scheelt weer 7000 dubbeltjes.

1 like

15 likes

Geen safe-queen, maar wel een heerlijk Tritium.
Toch echt een heel andere uitstraling dan modern.

20 likes

Ja die tritium platen zijn echt lekker. Uit de jaren ‘90 deze?

2 likes