Speedmaster only III

3 posts boven de jouwe een foto van mijn 1861 op US1450. Ik vind de kwaliteit echt goed. Geen merkbaar kwaliteitsverschil vind ik. Echt een topband die ik van harte kan aanraden :+1:

4 likes

Uncle seiko it is. :+1:

Al ben ik wel voor de 1479 gegaan.

1 like

Mooiste, fijnste speedy band die ik tegen ben gekomen. Helemaal voor dat geld.

14 likes

Eerste Speedy Tuesday :sweat_smile:

20 likes

14 likes

Goed shot man :facepunch:

3 likes

Wat voor glasp heb je op de US1450 zitten? Die “U” op de glasp is voor mij een NO-go…

1 like

De Speedmaster weer op staal gezet.

11 likes

The art of camouflage

14 likes

Ja, wel die U. Ik heb nog een losse OEM clasp, maar die heb ik er (nog) niet op gezet.

2 likes

je kan het ook zo oplossen:

Ben benieuwd! Vind persoonlijk een US band tekort doen aan de originaliteit van het horloge, vandaar dat ik ‘m graag op een originele 1171 draag.

1 like

Nja ik denk maar zo: we gooien er ook allerhande leren bandjes en NATO’s op en die hebben meestal ook geen originele sluiting.

1 like

Mijn Speedmaster op Speedmaster Tuesday……

12 likes

Aan de ene kant ben ik het met je eens. Maar de band en de clasp van US geven een vintage gevoel een gevoel naar een tijd waarin niemand wat gaf over het wel of niet origineel zijn van een band.

Daarnaast heb ik liever dat er op de US band duidelijk staat dat hij van US is, dan een US band met een originele clasp, of een afttermarket clasp met omega logo.

Ik doe met je mee :+1:t2:

16 likes

Ik doe ook mee

18 likes

De jouwe lijkt wat minder nauwkeurig op tijd te staan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoppa.

7 likes

Deze foto komt uit mijn album en niet net genomen :sweat_smile:

Anders betrap ik mijzelf weer om 2 uur lang het perfecte plaatje te krijgen

1 like