Welk model inheeft deze?
De foto die je hier post, is erg mooi
Klopt inderdaad, maar met een stalen band vind ik dat die origineel moet zijn.
Ben ik met je eens, de originele 1171 band van Omega wel eens geprobeerd? Die geeft dat “Vintage” gevoel
Ik ben een groor fan van Uncleseiko.com en met elke nieuwe band wordt de kwaliteit beter ik heb de 1035 flatlink, de 1171 president en had de 1450 maar die heb ik verkocht hij is prachtig en goed maar mij beviel de stijl niet. Ik ben nu aan het wachten op de 1479.
Je moet ze gewoon proberen en de tijd geven om eraan te wennen. Het is gewoon een heel ander soort band, licht en een vintage look.
Momenteel weer even op de oem band. En ook ik ben niet voor de 3861 gegaan maar voor de 1861 efkes een footootje
Dag Ziggy,
Ik snap niet zo goed wat je vraag is. De plaat en wijzers zijn van een mitsokushi model, de band is van Uncle Seiko.
Nice!! Speedmaster 145022-69 misschien?
Hartelijk dank
De Modsukoshi op de Omega 1498 band. Mocht je de laatste 1861 Moonwatch band (1958) niks vinden, net zoals ik, dan is deze 1498 echt een stap voorwaarts. Dunner, tapering naar 16mm en meer schakels. Dus veel eenvoudiger om een juiste fit te krijgen. Dat is me niet gelukt met de 1958 band en zelfs met de micro-afstelling Seamaster sluiting was het geen succes.
Prachtig
Heel gaaf!