Speedmaster only III

Dat denk ik ook. Omega heeft hem getest op minimaal 50mtr. Geven zelf aan dat je “normaal” met dit horloge kan zwemmen. Dat deed ik dan niet. Maar verder geen angst voor deze manier van schoonmaken.

1 like

Natuurlijk kan hij daar tegen. Volgens Omega kun je er mee zwemmen, wat ik ook gewoon doe, dus een straaltje water is geen probleem. Is je Speedy ouder dan 5 jaar, en zonder service, dan jaarlijks even laten testen op waterdichtheid.

Heb je een vintage model, dan hou je hem gewoon helemaal weg van water, maar dat spreekt voor zich.

Schoonmaken van de Speedy doe ik meestal onder de douche, of anders zoals @anon59672990EV omschrijft. Droogwrijven met een zachte doek.

2 likes

Oehh :smiling_face_with_three_hearts: kan er geen genoeg van krijgen

18 likes

17 likes

Heerlijke plaat zeg!

1 like

Jij tovert ze ook wel tevoorschijn of niet soms :heart_eyes:

1 like

Zo, de US band na 3 maanden eindelijk op maat gemaakt. Eerste keer dat ik dit doe met zo’n systeem. Ali hamertje en priempje er bij, doekje op het bureau en gaan.
Ziet er prima uit voor de prijs van dit bandje.

9 likes

Heb ook een hoge hoed :wink: :tophat:

1 like

Goeiemiddag!

Sinds een aantal maanden ben ik trotse bezitter van deze Speedmaster. Nu ben ik helaas een maandje geleden flink gevallen met de fiets, precies op mijn horloge natuurlijk :slight_smile:

Aantal grote krassen zijn redelijk weggewerkt, maar hierdoor is die rechterlug wel wat scherpte kwijt. Is dit ooit nog te repareren, en verliest een horloge hierdoor veel waarde?

Alvast dank.

1 like

Na 3 weken met de seamaster weer eens de speedy

20 likes

Ai, die ziet er niet best uit.
Ik vermoed, helaas voor jou… Behoorlijk veel waarde kwijt.

3 likes

Ik twijfelde of ik zou reageren omdat ik dan meteen weggeef dat ik een DeLorean heb en naar de toekomst ben gereisd om te weten hoe de waardes van horloges zich heeft ontwikkeld. :wink:

2 likes

Die kast is compleet naar de haaien man. :see_no_evil:

Ontopic: @apeks

7 likes

US/Forstner/OEM A11 flatlink?

Oh yeah baby :blue_heart: :jp: :+1:t2:
Ik had hem vandaag ook om bij een klantenbezoek :smiley: ben blij dat er weer bezoek mogelijk is.

9 likes

OEM A11. :+1::grin:
Ja HF, dit is een zin.

2 likes

7 likes

16 likes

Beetje verlaat, maar mag sinds een weekje ook meedoen hier. Wat een horloge!

12 likes

Fijn weekend!

14 likes