De secondenwijzer? Die zit hier kaarsrecht hoor! Op de foto lijkt dat misschien niet zo, maar trust me
Laten doen door de AD, en ik heb hem niet horen klagen dus vermoed dat het goed ging… aansluiting is ook mooi vind ik; las ergens dat dat mogelijks niet het geval zou zijn bij deze band op de 1861 kast.
Ok fijn! Ik had al vernomen van RJ Broer dat het zonder problemen op een 1861 kast past, maar vreemd genoeg zijn er altijd tegenstrijdige verhalen online te vinden. De een kreeg met geen mogelijkheid de Apollo 11 50th band op de Silver Snoopy 3 en de ander zonder moeite. Heeft waarschijnlijk met de dikte van de springbar te maken en OB’s mogen niet afwijken van de norm (1.8mm) en AD’s hebben er sowieso geen kaas van gegeten.
Zeker zeker! Prachtige foto’s. Ligt ie er nog? Dan kom ik 'm even ophalen
Heel gaaf. Is de kast daadwerkelijk zo scherp als wordt beweerd of valt het mee?
Heb daar echt nog nooit wat van gemerkt. Draag hem elke dag sinds ik hem heb. Super comfortable
NA! Die wijzerplaat .
Ik weet het ref nog niet maar ik gok een 145.022-71. Tool om de kast te openen is helaas kapot.
Ik zie dat je al op OF deze ook hebt gepost:
https://omegaforums.net/threads/speedmaster-lume-issues.136568/
Klopt!
Daar heb je geen gekke deal aan als ik je inkoop prijs zie. Anyway heb je een foto van de caseback?
Dat is echt een koopje geweest!
Voor onze 25-jarige trouwdag, mocht ik van mijn lieve vrouw weer een horloge uitzoeken…en een speedmaster stond al héél lang op de verlanglijst.
Hij is van 2005 en gekocht van forumlid uit Delft.
Ben er héél blij mee
De kast en clasp zijn wel scherp vind ik. Toen ik hem voor het eerst in mijn handen had stond ik er wel van te kijken. Hij heeft veruit de scherpste randjes van mijn horloges, maar zodra je hem om hebt merk je er helemaal niks van. Hij draagt super comfortabel en krijgt ook de meeste draagtijd van mijn horloges.
Oke. Dus is toch wel waar, wat er over gezegd werd.
Hij is in ieder geval super mooi.
De voorganger (1863) heb ik verkocht.
Straks een seamaster.
Maar ik weet haast zeker, dat ik er ooit weer een speedmaster bij wil.