Speedmaster only IV

Hadden we bijna drie-op-een-rij!

Gefeliciteerd! Heel erg mooie Speedmaster, vooral in de zomer.

10 likes

Lekker man. Dacht dat er nog een vierde op HF was?

2 likes

@stuiverduiker

3 likes

Speedy @ the office.

23 likes

Contact opgenomen met Omega, maar kreeg als reactie dat aangezien er niets mis is met mijn huidige sluiting ik niet in aanmerking kom voor de nieuwe met bijvoorbeeld korting. De ombouwsets zouden ‘per deze lente’ beschikbaar moeten zijn, waarvoor ik contact op moet nemen met een AD. Tot op heden heb ik echter geen AD gevonden die überhaupt van het bestaan van deze ombouwsets af weet. Iemand al een ombouwset weten te bestellen ergens?

Mijn SW en eerste stepped dial een paar jaar geleden - (crosspost)

8 likes

Beetje late reactie, maar dat klopt!

12 likes

Op een Rolex-partnered evenement; jij durft! Ach het kan de beste overkomen.

Ik was er ook. Zonder Omega weliswaar. Plaatje voor de sfeer.

3 likes

18 likes

Tja, dat Rolex het sponsort wil natuurlijk niet zeggen dat ik zelf niet gewoon een mooi horloge om mag doen. Le Bron is het alvast met me eens :upside_down_face:

2 likes

Is het aanpassen van de band van een Speedmaster Date een beetje te doen? Zie filmpjes waarbij het heftig drukken is om de pinnen eruit te krijgen. Of is het advies duidelijk, zelf niet aan beginnen?

Yes

15 likes

19 likes

3573.50 :fire:

16 likes

Is dat een Speedmaster dan, daar verderop in de mist?

Sorry ik zie nu pas dat ik volledig in de verkeerde groep zit @tompj

Moggeh.

2 likes

De groep is goed, het horloge is verkeerd :grimacing:.
:coffee::coffee::coffee:

2 likes

Als je ervaring en het juiste gereedschap hebt, is het prima te doen. Maar als je dit niet hebt, nooit aan beginnen en het door een Omega dealer laten doen. Heb je een foto van de band?

Na enige tijd afwezig te zijn geweest ben ik weer terug met mijn NA: de 3592.50 uit de jaren 90. Tritium, open achterdeksel en een 1479 band, wat wil je nog meer?

31 likes