Heb hem ook. Idd fantastisch! Geniet ervan.
Gewoon gaan passen bij de dealer zou ik zeggen. En de Pro draagt ondanks zijn 42mm echt niet heel groot. En de verhoudingen van een reduced zijn echt niet mooi (vind ik). Dus de pro of niks.
Een FOIS vind ik ook altijd wel een leuke optie met zān 39.7mm
Ik was initieel ook in de markt voor een kleinere variant i.v.m. kleine polsen en had al een 41mm Aqua Terra.
Maar de 42mm Pro draagt gewoon kleiner dan de 41mm AT. De ovale subdials van de 38mm vond ik ook geen porum (de zwarte variant heeft wel ronde dials) en het is een automaat. Dus, gewoon de real deal of nietsā¦never looked back.
Bedankt voor de tip. Den Haag is goed te doen.
Is precies even groot als een 42mm Moonwatch. Alleen de crownguards maken een verschil.
Ik vond het verschil in formaat uiterst klein.
Die FOIS heeft een beetje wat de el primero chronomaster ook heeft. Van die lange platte lugs die daardoor optisch het design verlengen tot de randen van de (kleine) pols.
Daarom gekozen voor de speedy pro, die met 42mm grappig genoeg beter staat mijns inziens dan de EP 38mm en FOIS 39mm
Ben vandaag op advies van @stefanodibosso bij Van Willegen in Den Haag geweest. Erg fijn ontvangen. Ik vind meerdere modellen erg mooi, allemaal mogen zien, omdoen. Ook liet de medewerker andere suggesties zien, erg leuk. (King Seiko). De real deal, de speedmaster was wat ik hoopte. Wauw! Maat is ook prima. Geen twijfel meer ;). Alleen die prijsā¦pfoe. Daar moet ik dan nog even over nadenken. Fijne ervaring en een aanrader voor iedereen.
Welke uitvoering /jaar is deze. Band ziet er mooi uit!
Als je voor de hesalite gaat, gauw toeslaan. Die is daar wel voor 5.7k te krijgen, deal van de maand, vooral met de aanstaande prijsverhoging volgende week, Straks zit je tegen een bijna 8k kostende hesalite aan te kijken.
Dat is de vernieuwde 321 Ed White met de standaard flatlink band.
Hoe oud is die bij van Willigen?
Nagelnieuw.
Begint je NA te knagen bij deze prijs?
gaan de prijzen weer omhoog???
Nee, maar ik zie 2022. Kremer heeft er 1 50 euro goedkoper geadverteerd uit 2023.
Really? Alweer? Tering. Is nu nog geen jaar geleden dat ik mijn 3861 saffier kocht en dit wordt dan al de derde prijsverhoging sindsdien. Was toen 7600 list, gaat nu over 9K dan waarschijnlijk.