4%-8% van wat ik een beetje rondlees. Dat laatste is wel heel gortig als je het mij vraagt.
Niet helemaal standaard, de Ed White band is 19mm en daarmee nog steeds “uniek” voor dit model
Blijft een prachtige band in alle uitvoeringen.
Ik heb ook een flatlink band op mijn A11 die uniek (20mm) is, maar voor mij is die standaard omdat die zo af-fabriek kwam.
Haha ja zo kan je het ook zien. Blijft wel bijzonder dat ook die band uniek is voor die referentie. Dat maakt Omega een leuk merk. Ze durven wel wat te proberen. Pakt niet altijd goed uit, maar ze gaan de goede kant op (behalve de prijzen dan haha).
Ik heb afgelopen zaterdag m’n Speedmaster Professional gekocht en omdat ik graag heb dat een uurwerk vast om de pols zit had ik een probleem met de band. 1 schakel weg was te los, twee schakels was OK maar gedurende de dag werd dat oncomfortabel. Ik had de AD gevraagd naar een micro adjust zoals ik die op de SM 300 heb laten zetten maar die was volgens zeggen niet aanwezig. Ik dacht vandaag ik zal eens kijken of er een aftermarket oplossing is en het eerste wat ik tegenkom is een beschrijving van de 2023 band MET micro adjust. Ik blijk die band dus ook te hebben.
Vanaf vandaag nog blijer met m’n Speedmaster
Ik vind het toch bijzonder om te zien hoe ondanks (of dankzij?) de prijsontwikkelingen van Omega er zo veel nieuwe speedy’s voorbij komen. Blijkbaar is het jarenlang enorm underpriced geweest
Dan heb je in ieder geval een echt nieuwe, want zo worden ze al een tijdje geleverd. Heb je nooit de conversaties hier erover gelezen? Anyway, gefeliciteerd.
Ja, ze gaven ze altijd bijna weg. Maar das nu afgelopen, man man, wat een geld.
Heb hem van een forumlid gekocht, komt uit november '22. Maakt me niets uit, ik ben er blij mee.
Mijn 3861 kostte in 2019 € 9100, was even slikken maar met wat die meer heeft tov de huidige saffier op staal was dat geen cent teveel.
Sorry, wat?! Hoe dan?
List zit die nu op 7,5k ik heb mijne januari 2022 voor 5,7 op de kop weten te tikken nieuw.
De eerste 3861’s waren de Apollo 11’s
Ah, dat verklaart t ik dacht al.
Dat gaat de saffier pro dit jaar nog wel kosten als listprijs. Het is bizar. Ik heb de mijne bewust een jaar geleden gekocht anticiperend op prijsverhogingen.
Ik wilde hem eigenlijk nog niet kopen, maar wist dat als hij veel duurder werd, dat het er niet meer van zou komen, dus maar de knoop doorgehakt.
Ik had niet durven denken dat het met die prijsverhogingen zo hard ging als dat het is gegaan.
Ja, en de like-for-like IWC Chronograph en Zenith EP kosten ook al 9K+.