Speedmaster only IV

Exact, dus ik denk nog steeds dat de prijs gerechtvaardigd is. Ik heb veel mensen hier zien zeggen dat het belachelijk is, maar niemand kan een betere chrono noemen voor dat geld.

Het was voor mij vooral een mentale grens, al heb ik die in het afgelopen jaar al weer verlegd :sweat_smile:

1 like

De ep is ook waanzinnig mooi en wordt door sommigen geprefereerd.:slightly_smiling_face:

1 like

Vind ik wel tov de concurrentie.

1 like

Hier 3 EP’s en 1 3861 in de box, het tikken van de EP is echt alsof er een engeltje in je oor pist.

2 likes

Dit ken ik. Was het in het begin vd hobby van : wat!? 2k!? Naar tegenwoordig: Oh, 9k? Valt mee…:grin:

2 likes

Exact!

1 like

Totdat je het contant in je handen hebt… dan zou te twijfel wel toeslaan denk ik. :joy:

1 like

Ehh…ja… Overschrijven is toch minder gevoelig…:grin:

2 likes

Een tijdje terug heb ik een Breitling quartz overgenomen, via marktplaats en diegene stond erop dat ik hem contant zou betalen (ik ga daar niet over uitweiden :shushing_face: :sweat_smile:), het was maar 1000 euro maar zo contant voelde het alsnog als een duur horloge. :joy:

2 likes

13 likes

Het begint hier aardig op een ander topic te lijken waar het altijd over geld gaat…:crazy_face:

3 likes

Hier hoor ik nog niemand over hoeveel de waardevermeerdering is.

1 like

Das gelukkig ook zo. :slightly_smiling_face:

1 like

Phu, ff €1000 bijgekletst. Beetje zoals Zenith in maart.
Alsof ze allemaal gewoon de hoogste prijs willen hebben. De euro is nochtans al even stabiel tov een CHF.

1 like

Gefeliciteerd!

Ik vind t gaaf. Echter t bandje nog nooit op een horloge gehad en valt me tegen van The watch steward. Zou 20mm moeten zijn maar is maar 19 :sob:

4 likes

27 likes

Niet de beste belichting onder de spots, maar het blijft een topper. 1 van de weinige horloges waar draagsporen gewoon goed staan :sunglasses:

13 likes

Mijn eerste Speedmaster…… kijken of het verslavend is …. :slightly_smiling_face:

25 likes

En nu met wat beter licht in de auto :blush:

20 likes