Speedmaster only IV

Vind ik wel tov de concurrentie.

1 like

Hier 3 EP’s en 1 3861 in de box, het tikken van de EP is echt alsof er een engeltje in je oor pist.

2 likes

Dit ken ik. Was het in het begin vd hobby van : wat!? 2k!? Naar tegenwoordig: Oh, 9k? Valt mee…:grin:

2 likes

Exact!

1 like

Totdat je het contant in je handen hebt… dan zou te twijfel wel toeslaan denk ik. :joy:

1 like

Ehh…ja… Overschrijven is toch minder gevoelig…:grin:

2 likes

Een tijdje terug heb ik een Breitling quartz overgenomen, via marktplaats en diegene stond erop dat ik hem contant zou betalen (ik ga daar niet over uitweiden :shushing_face: :sweat_smile:), het was maar 1000 euro maar zo contant voelde het alsnog als een duur horloge. :joy:

2 likes

13 likes

Het begint hier aardig op een ander topic te lijken waar het altijd over geld gaat…:crazy_face:

3 likes

Hier hoor ik nog niemand over hoeveel de waardevermeerdering is.

1 like

Das gelukkig ook zo. :slightly_smiling_face:

1 like

Phu, ff €1000 bijgekletst. Beetje zoals Zenith in maart.
Alsof ze allemaal gewoon de hoogste prijs willen hebben. De euro is nochtans al even stabiel tov een CHF.

1 like

Gefeliciteerd!

Ik vind t gaaf. Echter t bandje nog nooit op een horloge gehad en valt me tegen van The watch steward. Zou 20mm moeten zijn maar is maar 19 :sob:

4 likes

27 likes

Niet de beste belichting onder de spots, maar het blijft een topper. 1 van de weinige horloges waar draagsporen gewoon goed staan :sunglasses:

13 likes

Mijn eerste Speedmaster…… kijken of het verslavend is …. :slightly_smiling_face:

25 likes

En nu met wat beter licht in de auto :blush:

20 likes

Goedemorgen! De “57 replica”

22 likes

Vandaag de Speedmaster reduced “reversed panda”

8 likes