Ja maar zo’n SLA037 is ook wel héél gaaf
Edit: snel even een ontopic (realtime geschoten) plaatje:
Dat klopt. Dit zijn de horloges die ik heb.
De staande horloges zullen vertrekken. Uiteraard komt de Presage ook met stalen band en de Oris op rubber en staal.
Het horloge wat daar boven ligt is een Seiko SKX mod die (momenteel) uit alleen maar originele Seiko onderdelen bestaat. Daar heb ik zoveel geld ingestoken, dat krijg ik er van ze lang zal ze leven niet voor terug en daarnaast is ie nu precies hoe ik hem wil hebben, dus die mag blijven
De BB58, tja die gaat echt pijn doen! Maar dat is het enige horloge wat het meeste geld gaat opbrengen en zo de Speedmaster het meest zal financieren.
Ik heb namelijk al meerdere pogingen gedaan om te sparen voor een Speedy… maar dan komen er weer andere horloges tussendoor (oa de BB58), of je schaft ineens weer dingen voor een andere hobby aan of je koopt een fiets… je kent het wel
Dat sparen werd hem dus niet haha.
Maarrrr ik heb een plan
Als die Speedmaster komt, dan kan en wil ik daarna weer sparen voor een BB58 met T-Fit clasp! Of… een BB54 als die misschien uit komt in het blauw? Briljant plan toch???
Verdere toekomstplannen? Ja het zou leuk zijn om een heel sterk iconisch trio te hebben… zoiets als dit???
Maar goed, ik ben nog jong (40) en heb alle tijd! Bovenstaand trio hoeft niet binnen nu en twee jaar in bezit te zijn
De Speedmaster die ik op het oog heb zijn nu verkocht. Jammer, maar ik moet toegeven dat ik nu ook weer erg geniet van de jacht. Die gaat nog steeds door, dus daar kan ik nu langer van genieten
Oooh maar die Seiko is toch wel weer het betere werk dan een 14X! Erg mooi
Ik voel een nieuw topic aankomen
go for it!, de spb143 behouden en nog even doorsparen
Ok ik ga een nieuw topic openen met iconische trio’s
Ik heb er meer dan 3.
Ok… meerdere trio setjes is mogelijk
Jammer, mijn collectie is gebaseerd op kwartets.
Uitgerekend heb ik het niet, maar het is wel zo dat de Speedmaster tot nu toe harder en meer in prijs stijgt dan de 58. Wat dat betreft is het slimmer or voor een 58 te sparen.
Prima plan dus.
Ik had even een groffe berekening gedaan (en dacht de oude prijzen me te herinneren) maar zowel de BB58 als de Speedmaster zijn bijna 21% gestegen.
Ik grapte gisteren bij de AD als ze de 21% er af wilde halen we wel een deal hadden. Grapje werd niet begrepen en kreeg een hele verklaring waarom veel horloges in prijs zijn gestegen.
Alleen is 21% van de speedy meer dan van de 58
Zijn ook serieuze zaken, die zakken moeten goed gevuld blijven.
Weet je echt zeker dat je em wilt? Ik dacht ook ,zeker na hier op hf gelezen te hebben, dat ik em wilde. Vaak gepast en wezen kijken maar toch, de pro was het niet voor mij.