Oooh maar die Seiko is toch wel weer het betere werk dan een 14X! Erg mooi 
Ik voel een nieuw topic aankomen 
go for it!, de spb143 behouden en nog even doorsparen
Ok ik ga een nieuw topic openen met iconische trio’s 
Ik heb er meer dan 3. 
Ok… meerdere trio setjes is mogelijk 
Jammer, mijn collectie is gebaseerd op kwartets.

Uitgerekend heb ik het niet, maar het is wel zo dat de Speedmaster tot nu toe harder en meer in prijs stijgt dan de 58. Wat dat betreft is het slimmer or voor een 58 te sparen.
Prima plan dus.
Ik had even een groffe berekening gedaan (en dacht de oude prijzen me te herinneren) maar zowel de BB58 als de Speedmaster zijn bijna 21% gestegen.
Ik grapte gisteren bij de AD als ze de 21% er af wilde halen we wel een deal hadden. Grapje werd niet begrepen en kreeg een hele verklaring waarom veel horloges in prijs zijn gestegen.
Alleen is 21% van de speedy meer dan van de 58 
Zijn ook serieuze zaken, die zakken moeten goed gevuld blijven.
Weet je echt zeker dat je em wilt? Ik dacht ook ,zeker na hier op hf gelezen te hebben, dat ik em wilde. Vaak gepast en wezen kijken maar toch, de pro was het niet voor mij.
Heel veel omzwervingen gemaakt, maar dit zijn de constanten. Niet super origineel, dat geef ik toe, maar niet voor niets ‘klassiekers’.
Eerst verliefd geworden op de SPB149 en gekocht omdat deze SLA buiten bereik lag (net als de Speedmaster) Later op het forum ingeruild voor deze grail, nog steeds erg blij mee!
Mijn eerste Speedmaster relatief goedkoop op de kop getikt
Altijd gezegd dat dit mooi was ondanks er veel zeiden, ooit wil je een Pro en zo geschiedde. Deze verkocht met iets winst, wat bijgelegd en begin 2022 via via heel scherp bij een dealer kunnen kopen.
Ik zou in jou geval;
ook voornamelijk het forum in de gaten houden voor de Speedmaster, hier zie ik ze regelmatig voor nette bedragen voorbij komen. De prijsstijging de laatste tijd gaat naar mijn mening nergens over.