Mooi bandje hoor! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?
Dat mag!
Het is een “alabaster canvas” van Veblenist:
Er is ook een lichte- en donkergrijze variant van. De donkere heb ik ook. Bij canvas denk ik al snel aan glimmend materiaal maar het is echt stof/niet glimmend.
Het is iets minder grijs, en iets meer crème dan de foto’s doen denken. De kleuren op mijn foto kloppen meer.
Precies wat ik mooi vind! Thanks voor de link en mini review
Is hij ook een beetje soepel? Dat is mijn enige ding met canvas straps, dat ze vaak te stijf zijn en ze ook niet soepeler worden.
Toen ik ze binnenkreeg dacht ik wel even dat ze stug zijn. Maar ik moet zeggen dat ze na twee dagen dragen al lekker in vorm komen. Ik voel ze ook helemaal niet zitten verder. Maar denk dat ze niet super-soepel gaan worden zoals tropic/heel dun leer.
Gefeliciteerd met deze mooie Speedmaster!
Uiteindelijk wil je 'm toch op staal! Wacht al 3 maanden op nieuwe springbars, maar merk dat ik de Speedy op leder steeds minder ging pakken. SC had mij initieel een gratis springbar gegeven, deze was 1.78mm i.p.v. 1.8mm. Hun inhouse mannetje/vrouwtje wilde wel eerst even proefdraaien, maar vond het niet acceptabel vanwege de speling, dus toen de originele maar besteld.
Nu de tijdelijke springbar er dus toch zelf ingezet en de speling is zéér, zéér marginaal. Het laat wel mooi zien hoe strak de toleranties zijn!
Ik denk ook dat op staal het mooist is. Toch wil ik ook wel eens afwisselen met banden, aangezien de collectie nu flink geslonken is naar twee stuks
Tuurlijk kan ik een zwarte Nato band ergens vandaan trekken, maar ik zou eigenlijk wel die van Omega willen, zoals die geleverd werd in de Big Box. Of de Bond Nato van Omega hahaha.
Ik kan ze alleen nog niet vinden, maar het lijkt me wel leuk voor de afwisseling.
Welk merk Nato was het? Er kan een hele hoop verschil in kwaliteit zitten. Zo vind ik de meeste banden van CNS heel stug en fragiel. Leuk voor de spielerei, maar serieus dragen doe ik niet. Ik heb er ook een van Watchgecko en dat is echt kwaliteit: mooie hardware, soepel maar wel stevig.
Ik geloof je gelijk, dat materiaal het verschil gaat/kan maken. Die van mij voelden heel stug/grof aan, totaal niet prettig. Ik had de Nato’s bij Guraga gehaald, die hadden een executie verkoop en heel HF kocht die toko in 1 dag leeg
Hahaha dit kan ik wel weer erg waarderen Die lui ook blij denk ik hahahaha.
Neen, driewerf neen. Alsjeblieft, niet op een nato… @nfsw zegt het precies goed.
https://guraga.com/ Die gingen gewoon door, maar nu zijn ze alweer in liquidation. Lijkt een soort businessmodel voor ze te zijn…
Die Nato’s die we toen hadden gekocht kosten nu ook gewoon 3 tientjes per stuk, waar wij er toen 3 voor 9 euro kregen.
Geen goede foto maar mocht deze op
Schiphol even om de pols
Full gold met groene dial.
Beetje als een tang op een varken voor een moonwatch maar toch wel leuk
Mocht ie met korting mee?