Speedmaster only IV

Gezien het bedrag op het kaartje had ik wel het idee. In ieder geval BTW vrij :slight_smile:
Hele aardige vent trouwens.

erg sexy horloge, moet ik zeggen! Ik had de rosegouden om toen ik mijn Speedy ging halen, dat vond ik al mega, maar dit is nog wel trapje hoger!

Oef, en niet even getwijfeld?:wink:

1 like

Op deze foto heb ik liever de Rosé.

17 likes

Zo… dus het bestaat wel bij Gassan? Toen ik in April op Schiphol was gunde ze me geen blik waardig. Toen ik vroeg of ik een Tudor mocht passen werd er diep gekreund en gesteund en heb toen gezegd dat met die houding de lol er wel van af was :joy:

2 likes

Misschien hier ook proberen ??? :wink:

https://www.horlogeforum.nl/t/speedmaster-broad-arrow-1957/463158

1 like

Is ook wel heel mooi Erik. :heart_eyes: Gewoon lekker houden. :sweat_smile: :muscle:

:v:

24 likes

Niet echt, plastic hands op een horloge van 25 K. plus

1 like

Huh

Ja,

?
Plus 25K? Euh, 45k list :see_no_evil::crazy_face:

1 like

Er zit weinig anders op. :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

1 like

Proficiat kerel! Lekker crisp.

Ben onlangs toch maar overgestapt van sapphire naar hesalite, maar je kan eigenlijk geen foute keuze maken. :ok_hand:

1 like

Nederlandse datumschijf ?!! Bijzonder :+1:

1 like

Ik heb het nog eens nader overwogen en wat foto’s bekeken, maar ik denk inderdaad dat een Nato het niet gaat worden :sweat_smile:

1 like

:clap::clap::clap::clap::grin::+1:. Wat ik heb uitgevonden met mijn Omegas is dat oem staal gewoon het beste is. Wel jmmr dat ik daar pas achter kwam na oem rubber etc gekocht te hebben.:thinking: Maar goed, alles voor de hobby.:blush:

2 likes

Ga je nog wel leer proberen? :smiley: Ik heb net weer een leren bandje besteld voor m’n Reduced.

Spelenderwijs leert men… en soms the hard way :rofl:

Jazeker, maar ik moet wel het juiste bandje er voor vinden. Ik heb nu een sail cloth bandje onderweg.

3 likes

Ik overweeg het bandje van Varileer of zo’n leren bandje met twee van die contrasterende stitchings aan de zijkant. Geen idee hoe dat type bandje heet, maar die vind ik ook wel stoer. Het leer zelf mag wel een lichte structuur hebben.

1 like

Deze band bevalt ook erg goed. :smiley:

10 likes