Speedmaster only IV

21 likes

Nice! Staat ‘m goed!

1 like

Vind ik ook. Wat een kwaliteit zeg! Bandje vormt ook best snel naar je pols. Ik ben er erg blij mee!

2 likes

Bij een enkele vrouw weet je ‘t, maar bij enkele horloges weet je ‘t ook. Deze blijft voor altijd :heart_eyes:

18 likes

Ik vind die speedy Tuesday echt heel lekker. M’n Pro 3861 gaat er om bepaalde redenen nooit uit maar ik sluit niet uit dat deze er eens naast komt.

3 likes

Hands down een van de tofste LE’s Speedmasters! :clap:

Wow staat heel goed! Tof ook met het witte stiksel. :ok_hand:

2 likes

Zo vind ik de speedy het mooiste :ok_hand:

1 like

Nog steeds bandjes aan het uitproberen. Vandaag op het menu: vintage vibes met de Joseph Bonnie 1953.

11 likes

16 likes

Bij mij ook geheel onbewust het bovenstaande…

15 likes

Het boek “Moonwatch Only” binnen. Dit is meteen het dikste en zwaarste boek van mijn hele boekenplank. :astonished: Maar wel heel gaaf! Erg veel info. :ok_hand: Ook over alle limited editions over de jaren. :drooling_face:

7 likes

Zijn er indicaties dat er een nieuwe druk komt, met de 3861?

Het boek is nu met een flinke discount te krijgen, maar dan zal je zien dat er vlak na aankoop een nieuwe editie uitkomt :sweat_smile:

2 likes

Tsja, dat is vaak wel al een indicatie he. :sweat_smile: Nu is dit een herziene versie van 2019, en staat de Moonwatch 3861 er dus niet in. Misschien wel jammer omdat ze dan misschien ook wat aandacht aan METAS hadden kunnen besteden. Maar verder heb ik het boek toch vooral gekocht vanwege de NASA geschiedenis en alle limiteds.

Dit is trouwens ook wel interessant.

3 likes

Nondesjuuu

12 likes

Mooie boom :grin: ben benieuwd hoe groot die is geworden over 30 jaar :grin:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Oh ja… je Speedy :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

In het kader van Speedy Tuesday mijn Speedmaster voor het eerst eens op de originele bijgeleverde Omega NATO gezet. Staat hem best goed.

8 likes

Lekker gefeliciteerd :+1:t3:

Heerlijke foto’s plaats je steeds hier :ok_hand:t3:

Hierbij een foto, vandaag genomen op een aftakking van de Westerlijke Sahara. Ik vond het tritium wel mooi passen bij het zand :sweat_smile:

34 likes

Toffe plaatjes ook! Erg mooie patina! Past inderdaad goed bij het zand!

1 like

Mijn NA van afgelopen zaterdag :ok_hand:

20 likes

Het lijkt wel of de 3861’s niet aan te slepen zijn de laatste tijd!

5 likes