Speedmaster only IV

11 likes

Ik heb hem al eerder gehad maar vorig jaar verkocht. Begon toch weer te kriebelen en zo met de nieuwe verstelbare sluiting vind ik hem beter draagbaar in de zomer

2 likes

Neem dit als inspiratie om een bandje van te laten maken.:slightly_smiling_face:

1 like

Op een blauwe Bulang vandaag.

11 likes

Een bandje van woestijnzand? :nerd_face:

Zandkleurige band lijkt me wel, maar met zonnebrand en zweet blijft er weinig van over. Daarom draag ik liever een stalen band. Of hebben jullie nog tips?

1 like

Ik bedoelde de kleurstelling.:slightly_smiling_face:

Blijft echt een van de mooiste uitvoeringen.
Heb spijt dat ik deze ooit heb weggedaan, maar dat kwam omdat mijn uurwerk steeds vastliep, terwijl het splinternieuw was…

1 like

5 likes

Dat vind ik ook! Perfecte maat en supermooie wijzerplaat en kast. Jammer dat je hem weg hebt gedaan. Uurwerk schijnt in principe goed te servicen te zijn.
Ik mis alleen de stalen band en los zijn ze best prijzig.
Heb al wekenlang deze in mijn mandje liggen maar blijf lichte twijfel hebben omdat bij de de vorige aftermarked bracelet die ik kocht de endlink niet 100% netjes aansloot en het zonde is als deze dan ook direct in de kast verdwijnt…

Had deze nieuw gekocht bij juwelier in Bergen op Zoom waar die al een paar jaar in de etalage in de volle zon had gelegen. Service was uitstekend hoor, maar telkens het horloge kwijt voor tig weken dat was niets voor mij, waardoor ik het in een opwelling verkocht heb.
Nog altijd spijt omdat het vrij moeilijk is nu om er 1 te vinden. En wat ze nu kosten…wetende wat ik toen in guldens betaald heb…

Goedemorgen allemaal!

Eigenlijk kijken we bijna nooit naar de zijkant van onze horloges. We zouden het bij de Speedy vaker kunnen doen, want die is toch best indrukwekkend.

9 likes

En? Al uitgekeken en heb je 'm inmiddels?

1 like

Heeft er iemand op HF eigenlijk dit model in zijn collectie? :smiley: Ik vind hem wel heel tof.

3 likes

Zeker tof, @Gooner-Harry;

Zie trouwens op C24 dat Pertijs de volledige set heeft voor 21.5k.

En in Duitsland een ongedragen set voor 19.6k.

1 like

Oeh verleidelijk! Is er iemand die de andere 2 horloges wil kopen?.. 21 / 3 = 7k per horloge. :ok_hand:

Ik heb trouwens ook het specifieke horloge gevonden, helemaal nieuw bij een dealer in Duitsland. Wel een stuk duurder.

https://www.chrono24.nl/omega/omega-speedmaster-1957-trilogy-limited-edition-new-w-stickers--id29044509.htm

1 like

Er is nog een ongedragen set in Duitsland voor 19.6k. Ik heb al de Seamaster, een Railmaster kom je best wel moeilijk vanaf. Ik zou ook azen op de Speedmaster als er liefhebbers zijn voor die andere 2.

https://www.chrono24.nl/omega/speedmaster-seamaster-railmaster-trilogy-set-limited-edition-1957-bp-2018--id29141334.htm

3 likes

Wat een gaaf trio!!! :heart_eyes:

Er staat een Seamaster Trilogy in het blauw voor 6.6k, maar je horloge potje moet weer gevuld worden na de 3861 vermoed ik.

jep, ik ben bang van wel :fearful: :joy:

Wel heel bijzonder dat ze het nummer op de dial hebben gezet. Maakt het in ieder geval wel uniek. :smile:

1 like