Nieuwe band is inderdaad niet nodig, maar je kan wel alleen de clasp bestellen.
Dit filmpje lijkt wel een commercial voor bergeon…kapitaal aan materiaal…
Dat was an sich handig geweest… Nu heb ik in plaats daarvan dus twee schakeltjes extra laten plaatsen… werkt ook prima
Wat is eigenlijk de prijs van die ombouwkit incl nieuwe clasp?
Ik heb nog geen idee
Ik ben nog wel van plan om te informeren of S&C of Gassan ze op voorraad heeft of er aan kan komen, en dan wil ik uiteraard weten wat de prijs zou zijn.
Ook ga ik even informeren bij de Omega Boutique in Interlaken (daar heb ik dus 9 jaar geleden de Speedy voor het eerst mogen zien ), aangezien we ook nog een weekje naar Grindelwald gaan.
Edit: in een andere video heeft hij het over 200 pond.
Edit 2: Het kon ook niet anders , Fratello had er ook over geschreven. Alleen de clasp kost €200.
Vind het meevallen. Een beetje vouwsluiting van dit merk kost 300 of meer…
Ik heb hem eerder gehad met de oude sluiting en pas opnieuw gekocht vanwege de nieuwe sluiting. Voor mij onmisbaar ook, blijf hem aan het verstellen afhankelijk van het weer
Gefeliciteerd met deze prachtige Speedy! Staat je goed! Het formaat lijkt me heerlijk dragen.
Zeker draagt heerlijk!
Voelt ook niet zwaar aan.
42mm was op het randje met mijn pols, toen op deze uitgekomen.
Lekker, was je voor deze aan het opruimen geslagen?
Ja de collectie word wat te groot dus het was deze erin. Maar dan moeten er wel 2 a 3 andere voor weg.
Vandaar de opruiming
Ik zat te kijken of de breitling voorbij kwam.
Hahaha ja. Ik weet nu in ieder geval wel welk maatje schroevendraaier ik nodig heb.
Nou, daar twijfel ik dus ook aan. Bij het afstellen heb ik gevraagd de band aan te passen op het ruime gaatje, zodat ik weer naar het kleine gaatje kan als het weer kouder wordt.
Alleen ik merk nu dat als ik wandel de band een beetje oncomfortabel begint te voelen. Strak aanvoelen is nog een te groot woord. Dus eigenlijk is het nu wel wenselijk om er een schakel bij te doen en dan de clasp naar de kleinste instelling afstellen en naar buiten schuiven als mijn pols opzwelt tijdens het wandelen.
gewoon niet meer wandelen en bewegen hoef je ook niet te verstellen
Heel mooi! Forstner bracelet?
Staat je goed, veel draagplezier ervan