Dank je wel Jordy. Ben er ook erg blij mee. Inmiddels ook al op zoek naar de originele rubber strap. Dat zie ik ook wel zitten.
Plaatje voor de sfeer.
Dank je wel Jordy. Ben er ook erg blij mee. Inmiddels ook al op zoek naar de originele rubber strap. Dat zie ik ook wel zitten.
Plaatje voor de sfeer.
Vette foto hoor
Gefeliciteerd met je NA.
Persoonlijk vind ik dit een veel coolere dan de reduced.
Ooit zal er vast wel eens een moonwatch komen.
Dankjewel
De gevoelens voor een moon of reduced zijn inderdaad nog sterk.
Ga voor de real deal.
Vergeet de reduced en desnoods zoek je een leuke moon uit de ‘90.
Die zijn nog oké geprijsd.
Dacht ik
Maakt niet uit hoe lang je moet sparen. Speedy raakt nooit uit de mode.
Mooie combi met de rubberen band, welke band is dit?
Ja… goed advies inderdaad.
Ik neem het ter harte
Dank je! Helaas heb ik de boot volledig gemist met de Snoopy 2. Ondanks dat de prijzen nu een stuk lager staan, is het voor mij geen optie.
De 321 platina is wel mijn grail. Deze is echt prachtig, helaas ook buitensporig duur voor dat beetje platina mijns inziens. Retail zit nu ergens op de 70K….Nu gebruiken ze ook meteoriet van een echte maansteen en dat is vrij zeldzaam en heel prijzig stukje steen. En op is op .
Plaatje van een kennis die ‘m laatst heeft gekocht:
?
Okay en een mooie foto, maar waarom in Speedmaster only?
Ik verkeerd klikte en een shabby internet verbinding heb
Ik ben van plan op Luna Replicas wat te bestellen. Ik heb vrienden in de VS wonen die ik eind november bezoek. Ik laat het pakketje daar bezorgen (geen verzendkosten) en neem het dan mee. Kan ik iets mee bestellen voor iemand hier? Ik kan het dan tegen die tijd hier in Nederland posten of afspreken in regio Arnhem-Nijmegen of Amsterdam (of ergens daartussen) om het te overhandigen.
Het is een initiatief puur uit enthousiasme; ik ben niet gelieerd aan de website en hoef er niets aan te verdienen. Uiteraard geen garanties in welke vorm dan ook!