Speedmaster only IV

14 likes

Goedemorgen HF!

18 likes

Vandaag hier ook Speedy-day

11 likes

Voor toeristen wel ja. Het salarisniveau in Zwitserland ligt echter op een dusdanig niveau dat het voor Zwitsers zelf niet uitgesproken duur is. In hele toeristische gebieden kunnen locals zelfs een zogenaamde “Einheimischenpass” krijgen die ervoor zorgt dat die locals op veel plekken nog korting krijgen. Dit weet ik, omdat ik zelf ook zo’n pas had toen in in Davos werkte.

5 likes

Fotootje van laatst:

En de making of:

25 likes

Was er enkele weken geleden nog en sprak met iemand, die vertelde toch dat het ook voor hen duur wordt.

Ze zei letterlijk “rijken worden rijker, armen armer”

Denk ook dat het afhankelijk is van de job die je daar kan doen.

Andere man zei me dat toen hij in pensioen ging enkele jaren geleden hij een loon had van 6000 CHF.

1 like

2 likes

Werkt die “pass” ook voor horloge-aankopen? :upside_down_face:
De CHF is inderdaad heel ongunstig voor Eurolanden.

2 likes

19 likes

Kom ik weer met deze 321 :heart::heart::heart:

26 likes

34 likes

Mooi hoor !, en is dat de nylon Omgea band of iest anders ? Lijkt me comfortabel.

1 like

Nee is een hybride (rubber/nylonlook) band van Monstraps, erg comfortabel en imo ook een mooie look idd. Heeft ook een Omega-like vouwsluiting

4 likes

Zeker mooi, en hij sluit ook goed aan op de kast.

@Drebin, hoe is jouw ervaring met de kwaliteit hiervan? Zowel de band als de sluiting? Ziet er zeker goed uit namelijk!

En eindelijk een partij die ze fatsoenlijk in 19mm maakt voor de fois🍾

1 like

Heb hem nu net paar dagen, maar vind het een fijne band. Niet te dik waardoor hij soepel is, en kwalitatief lijkt hij dik in orde.

Ik ben er iig wel blij mee, mag ook wel want hij is niet super goedkoop

1 like

Geen idee of het filmpje al eens eerder gedeeld is, maar voor alle Speedmaster bezitters is dit wel een heel leuk filmpje om te bekijken, ongeacht welk caliber je hebt.

5 likes

Prachtig, Dimitri is ook top. Wordt er altijd goed geholpen!

1 like

Gaaf, die ga ik wel even checken.

2 likes

Iemand ervaring met de ‘Apollo 8 - Dark Side of the Moon’? Op basis van wat ik online zie vind ik het een prachtig model, maar ik heb hem nog nooit ergens in het echt kunnen bewonderen. Een buitenlandse AD waar ik afgelopen week binnen liep, verwacht hem op korte termijn en heeft er nog geen gegadigde voor. Voor de prijs die hij noemde hoef ik het niet te laten. Erg benieuwd naar de ervaringen!

3 likes