Speedmaster only IV

Bij Saffier in Rijssen lag die één maand geleden nog, was erg mooi met de glanzende keramische kast.

Las wel op OF dat afleesbaarheid en dingetje is:

Ik vind het niks. Ook niet voor een scherpe prijs.

Voor mij is een Speedy een horloge met een tijdloos design. Dit is meer een Hublot variant. :rofl:

1 like

Na de vakantie deze uit de kluis.

Meteen mijn nieuwe verstelbare sluiting opgehaald.

19 likes

Die is wel een flinke klap langer dan de oude zeg. Ik zat eraan te denken om deze ook te halen als het ‘maar’ 200 euro ofzo kost, maar dit nodigt me niet echt uit.

Scheelt niet zoveel hoor.

6 likes

Hmm oke. Dan oogt het zo. Even bij de AD bekijken. Ben je inderdaad all-in klaar voor <250 euro?

Ik heb de verstelmogelijkheid tot nu toe nooit gemist, maar ik denk niet dat de speedmaster snel zal vertrekken en zo lang het beschikbaar is tegen een redelijke prijs, is het misschien wel de moeite waard

2 likes

Thanks voor de foto. Dat scheelt inderdaad een fractie. Dat is geen argument

1 like

Ik moest 275,- afrekenen. Let op, heeft maar 1 stap verstelling.

1 like

Ziet er goed uit! Ik kan niet wachten tot ik hem er op laat zetten.
Wel veel prijsverschil, maar daar zitten denk ik nog verzendkosten bij?
Bij de Omega boutique in Biel vragen ze 210 Zwitserse Frank. Dat zou volgens de omrekencalculator €218,63 moeten zijn op dit moment.

11 likes

Virus kan niet vroeg genoeg beginnen. Alleen nog net iets te groot :crazy_face:

IMG_5799

13 likes

Het verschil is dat de nieuwe langer is doordat de verstelling volledig is afgedekt. Hij bedekt het stukje wat uitsteek bij de eerdere variant. Draagt exact het zelfde en ziet er mooier uit, plus praktischer door de snelverstelling.

2 likes

Ik zag het ja. Vond dat inderdaad geen gezicht bij die oude sluiting, al vind ik de ‘hap’ uit de zijkant van deze sluiting ook niet geweldig, maar dat is allemaal spijkers op laag water

Invoer en eu btw? Dan ben je er ongeveer…:thinking:

:man_facepalming: duh… dat ik daar niet aan gedacht had :see_no_evil:

24 likes

16 likes

Die rubberen band staat hem goed!

1 like

Thnx

…en het is ook erg comfortabel.
Lekker licht

1 like

Nice! Nu is het echt helemaal af (vind ik)!

5 likes

Dankjewel. Staat hem inderdaad erg goed

2 likes