Speedmaster only IV

Verkeerde topic eigenlijk….

5 likes

Mooi horloge maar niet zwaar genoeg voor dit topic😉

3 likes

Thx, is een Ali bandje.
@junior weet de details :nerd_face:

2 likes

Daily beater.

20 likes

Ter compensatie:

14 likes

@Sowon, is deze: Klik.

Ik had hem trouwens niet per se geadviseerd voor een Speedy. Weet ik ook niet of ik dat zelf heel erg mooi zou vinden. Het is echt een ‘dikke duik(er)band’. Vind ik. :beers:

2 likes

Snel vraagje voor een collega…

Wat kost een nieuwe Speedmaster hesalite tegenwoordig ‘grijs’ (ongeveer)??

List is 7500 geloof ik toch?

Naam aan dat bij een AD geen korting wordt gegeven op een Speedy? Dan is de Schiphol-ex-btw prijs wellicht een mooie deal…

1 like

Lijkt me een foute aanname.
Al zul je de 21% van Schiphol niet snel voor elkaar krijgen.

Je zou het altijd kunnen vragen onder het motto “nee heb je, ja kun je krijgen” :grin:

Zeker, maar dan moet je wel even een vliegreisje boeken.
Een andere optie is kijken bij Van Willegen in Rotterdam (niet te verwarren met Van Willegen in Den Haag). Die gaat stoppen. Ok, ze bieden geen 21%, maar wel 20% korting op Omega.

1 like

Een Speedmaster staat alles :sunglasses:

1 like

Dit is het betere werk :+1:t2:

1 like

Vond (vind) hem zelf op staal toch 't tofst. :beers:

8 likes

Dat heb ik ook. Ik wissel nu regelmatig van bandje, maar dan gaat er diezelfde dag toch weer de stalen band op… soms zelfs na een uurtje al :see_no_evil:

4 likes

Nou, ik onderstreep die aanname tegenwoordig. 2x niks mogelijk op een smp en 1x 50 euro eraf, wat me echt irriteerde. Tot vorig jaar ging het veel makkelijker.

Echt he! Omega moet gewoon op staal.:slightly_smiling_face:

1 like

Ik was hem even kwijt maar heb de liefde voor de Speedmaster weer hervonden en om die reden een clasp erbij gekocht.

Ik twijfel er soms ook wel over om hem op staal te zetten maar heb genoeg andere horloges op staal en leer zit lekkerder.

10 likes

Ik dacht dat ik dit plaatje had gepost, maar kennelijk dus niet haha.

16 likes

Nee, je had het naar mij gestuurd…:grin:

2 likes

Hahahha dat meen je niet! :see_no_evil:
Ik had duidelijk koffie nodig :rofl:

1 like

Den Haag biedt ze op Chrono aan voor 6k. Gewoon lekker langs gaan dus en dan die Chrono fee eraf lullen.

1 like