Dat heb ik inderdaad wel eens eerder geprobeerd met een Hamilton, maar dat doen ze ivm internationale verkopen. Bij invoeren komt dan de btw van dat land om de hoek kijken.
Ik kon l*llen als Brugman, maar die 21% kwam er gewoon weer boven op
Uiteindelijk wel 10% korting gekregen
Wat wel typisch is want volgens mij mag dat niet eens. Prijs op Chrono24 zou voor Nederlandse verkopen incl. btw moeten zijn.
Ik vind het sowieso geen fijne zaak, die Haagse dealer. Enorm contrast met de zaak in Rotterdam.
Sinds ik deze heb draag ik bijna niks anders meer en is de verzamelwoede de kop in gedrukt. Als ik mezelf al dwing om iets anders uit de doos te pakken, switch ik meestal halverwege de dag al weer naar deze. Echt verliefd
Vraagje: (ok ik loop een beetje achter) Wat is het verhaal achter het niet meer maken/ verkopen van de Hesalite versie vd moonwatch? Of kijk ik gewoon niet goed.
Ik weet ook niet beter dat indien je weet, of zou moeten kunnen weten, met een particuliere afnemer van doen te hebben je verplicht bent in NL. om inclusief B.T.W. prijzen te noemen / vermelden.
Vandaag m’n bestelde comfort sluiting opgehaald en laten monteren op mijn 2021 3861. Hele fijne sluiting! Ziet er fraai uit als de band verlengd wordt, de verstelling is eenvoudig en de sluiting lijkt wat zwaarder uitgevoerd. Blij mee! Zo’n frisse sluiting geeft het horloge ook weer een nieuwer gevoel.