Speedmaster only IV

Racing day :sunglasses:

25 likes

Er zijn altijd wel weer mogelijkheden, nu bij van Willigen Rotterdam de Saffier voor €7120,- en de Hesalite €6160,-.

2 likes

Nog wel. Dit soort kortingen drogen op termijn wel op denk ik. Met minder AD’s en meer Omega eigen boutiques.

16 likes

Vandaag bij Space Expo geweest. :grin:

16 likes

Deze ook gezien?

7 likes

Nee, die niet! Wel de speedy die er lag. :smiley:

Aha, jouw bezoek was in Noordwijk, ik ben vorig jaar in Antwerpen geweest:

13 likes

Alvast een voorschot op SpeedyTuesday.

29 likes

25 likes

Nog steeds op de flat link

17 likes

Deze snap ik echt niet. Polijsten zonder een laag weg te halen? Tuurlijk haal je materiaal weg, alleen is het zo weinig dat het niet (nauwelijks) meetbaar is.

Krassen verwijderen zonder materiaal weg te halen kan alleen met dichtvloeien lijkt me.

2 likes

Omega concentreert zich nu op deze tekens:
€€€€$$$$££££

2 likes

Zo bedoelde ik het ook, misschien niet echt duidelijk beschreven zie ik nu. Als je iets weg haalt gaan de krasjes niet weg :grin:

1 like

Alles met het vinkje Speedmaster wordt al jaren meegetrokken met de prijsverhogingen. Dus ook limited editions die allang niet meer verkrijgbaar zijn. Geen idee waarom ze nog op de site staan. Wellicht een soort showcase.

2 likes

Wat een heerlijk horloge blijft dit toch

21 likes

Ja, ik zal die van mij binnenkort weer uit de opslag halen, want het is inderdaad een topper. Tegenwoordig ook qua lijstprijs trouwens, maar daar hebben we als bezitters gelukkig geen pijn van :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Haha idd! Eerlijk gezegd vind ik m zijn listprijs ook niet waard, deze moet je gewoon kopen met de kop eraf😎

1 like

13 likes

Zojuist mijn NA post geplaatst met een aantal foto’s. Onderstaande foto kon ik jullie uiteraard niet onthouden (geïnspireerd door @JuKo ). :slight_smile:

24 likes