Speedmaster only IV

Dat was niet mijn ervaring bij Martens en S&C in Maastricht.

Waar in beide gevallen bij de buren, respectievelijk Burger en Filipucci, de nieuwe voor 7k lagen kreeg ik te horen bij Martens dat 8k echt de bodem was en bij S&C wilde hij wellicht iets van de prijs af doen als ik meteen zou kopen…

Ook een goede tip! Zij geven momenteel standaard 20% korting @JoBe. De reden is minder leuk, omdat ze gaan stoppen, maar je kan je voordeel er mee doen.

1 like

Ze zijn er inderdaad niet happig om. Ik kreeg bij Van Baal de meeste korting. Met die prijs ben ik ook wat andere AD’s gaan bezoeken en vertelde voorzichtig wat het laagste aanbod was wat ik had gekregen, zonder de betreffende AD op te noemen, want dat vond ik weer niet netjes. Één AD wilde niet mee doen en ik gaf aan dat ook wel goed te begrijpen, maar toen hij merkte dat daar dan ook mee de deur dicht was gedaan, kreeg ik bij de uitgang toch nog zachtjes een lagere prijs ingefluisterd haha.

Qua prijzen was ik een hoop wijzer, maar toen kreeg ik dus de tip om eens te kijken in Emmen.

2 likes

Als ik op hun website kijk zijn er geen Speedmasters te koop…

NA :star_struck:

22 likes

Ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn nieuwe Hirsch+vouw. Heeft een soort van rubberen binnenkant en zit (voor mij) fijner dan staal.

10 likes

datum moet ik nog even doen zie ik, ai…

Meest simple en goedkoopste speedy maar ik ben er blij mee.

13 likes

Grappig, ik kreeg bij van baal helemaal geen korting. Ten minste, niet op de speedmaster.

1 like

Zijn wss nu door de oude voorraad heen.

@thestig wel.

1 like

Undervalued…

3572.50 :handshake: 3573.50

10 likes

Dat is ook weer apart haha.

Vorig jaar juni ruim meer dan 10% inderdaad, zou het na moeten kijken hoeveel het precies was, op de listprijs van dat moment he.

Mooie watchpouch erbij :smiley:

9 likes

The Omega mullet… business in the front, party in the back.

20 likes

En dat is het aller aller ALLER belangrijkste! Dat je er zelf blij mee bent. Wat mij betreft ook nog steeds de meeste authentieke evolutie van de Moonwatch. De nieuwe is de mooiste, maar niet de meest originele :wink:

Verschillende marketing afdelingen… :sweat_smile:. Nog steeds het enige horloge dat door NASA is goedgekeurd voor EVA?

3 likes

17 likes

The Eagle has landed :wink:
We zijn nog in de stad, dus nog even geen uitgebreide foto’s

Nu nog even deze om de pols…

33 likes

Heel gaaf! Gefeliciteerd! Geweldig setje ook.

1 like