Waarom is de Snoopy dikker eigenlijk? Het is hetzelfde uurwerk als ik me niet vergis? Lijkt me toch raar als ze hem dikker maken dan noodzakelijk.
Lijkt me raar dat die reizende Snoopy achterop niet wat ruimte (pun intended) in beslag neemt toch?
Scheelt maar 0,07mm, mijn A11 50SS is ook al 14,4mm;
Vandaag maar eens aan het poetsen geslagen. Heb hem heel lang gebruikt als daily beater. Toch aan het denken van er stilletjes afscheid van te nemen.
Het bewijs dat een keramische lunette en saffierglas het een prima daily beater maakt!
Ik zou er zelf niet snel afscheid van kunnen nemen. De wijzerplaat is prachtig in balans en dat blauw is minder aanwezig dan bij bijvoorbeeld de Silver Snoopy. En er zijn maar 2998 van gemaakt, dus weg is weg
Gisteren kwam de flaflink van uncle binnen. Ben er erg blij mee en vind het super staan! Folie zit nog op de clasp en krijg het niet mooi op de foto maar dit is dus het resultaat:
Staat hem perfect!
Ja he, vind ik ook! Heb 'm gekocht zonder stalen band en draag veel staal. De originele vind ik erg duur. Dan is dit een prima alternatief.
Van Harte
Ohh dat zal het zijn inderdaad, ik wist niet dat dit er op zat. Erg cool!
Heel gaaf!
Zeker! Maar zonder crown guards, moet ik het toch iets voorzichter zijn met die “uitstekende” pushers.
Voor de rest echt een heerlijk horloge en heel goed gemaakt. De originele vintage 321 was al echt gebouwd als een tank en dit is geen uitzondering. Iets meer gangreserve en loopt vrij nauwkeurig.
Deze gaat nooit meer weg
Heb ik het goed begrepen dat dit jouw eerste en enige Speedmaster is? Mag ik vragen wat je nog meer in de collectie hebt?