Klopt, dit is voor mij de ultieme Speedmaster. Ik ben vooral gevallen voor de verfijnde details, het uurwerk en de flatlink band. Ben ook behoorlijk lang bezig geweest er 1 te bemachtigen. Uiteindelijk grijs gekocht in Parijs. Inmiddels kost hij nieuw bij Omega meer dan ik heb betaald. Heb verder nog een sub Starbucks. Maar deze Speedmaster krijgt het meeste draagtijd.
Gaaf! Ik vertel anderen vaak dat dit een Speedmaster is voor als je al jarenlang met je neus op alle details zit en dus “lekker gaat” op een DON bezel, stepped dial etc. Natuurlijk zit dit ook op de reguliere Moonwatch tegenwoordig, maar het 321 uurwerk en de verfijning maakt het wel helemaal af. Dus mooi dat je direct hiervoor bent gegaan! Geen andere Speedmaster gehad in het verleden?
Ik heb vandaag een nieuwe foto van de Speedmastercollectie gemaakt. De 321 springt er wel echt uit, maar die lunette die altijd goed zichtbaar is. De Speedmaster met alumium lunette zit ernaast (zelfde lichtinval). En daarnaast de “replica” met de stalen lunette.
De gele panda en witgouden uitvoering staan nog op de wishlist. En de A11 in Moonshine, helaas had ik niet het budget toen deze voor 25K werd aangeboden enkele jaren geleden . That ship has sailed.
Nee deze staat niet op de wishlist. Wel prachtige Speedmaster. Inderdaad in de kluis laten liggen en wachten op betere tijden. Niks verkoopt echt lekker tenzij je een spotprijs eraan hangt. Die arme kat wordt wel heel veel uit de boom gekeken.
Jup.
Was niet de insteek met kopen, maar weggeven gaan we hem niet.
Zou mij niks verbazen als 'ie discontinued wordt, want ik heb niet het idee dat mensen er bij de AD voor in de rij staan. De ‘voorraad’ overal droogt vanzelf op dan.