Speedmaster only IV

Ik denk niet dat ze er snel mee stoppen. In Nederland verkoopt zoiets niet snel, maar ik hoorde dat er toch flinke vraag naar. Bijvoorbeeld de Aziatische markt. Daar waren ze niet aan te slepen na de release. Toen lagen ze in Nederland al stof te happen in de etalage, zoals bij Steltman.

1 like

Wat is die rechter voor speedy?

Meestal een rolex reclame maar ik vind Speedy ook wel passen na deze Rydercup :grin:

Die hele mooie bedoel je :hugs: ?
Een Broad Arrow met standaard wijzers, en de bezel is van het radialproject.com , ooit getest nog door NASA , en ik vind de minutenaanduiding wel mooi en wat praktischer. leuke afwisseling met de Racing.

1 like

Dit is allemaal ronduit prachtig! Met dank aan @Watchstick_81!

30 likes

Inderdaad heel mooi :+1:

1 like

Leuk man! Ik heb zin in een Speedy GTG.

4 likes

Graag gedaan en leuk je ontmoet te hebben, als echte Speedmasterliefhebber.
Succes met de zoektocht naar jouw Ultraman! :+1:

Leuk om weer eens de 321 naast de 3861 Moonwatch te hebben gehouden, de verschillen zijn toch groter dan ik dacht. Helaas vergeten een foto te maken van het duo naast elkaar.

13 likes

Count me in! :grin:

15 likes

Er zijn veel mooie Speedmasters. De 3861 is wel heel goed gelukt.

23 likes

Poh.
Je zout 'm in Rosé goud hebben… :smiling_face_with_three_hearts:

:nerd_face::wink:
Ik ben ook echt fan van de nieuwste.

5 likes

Show me the lume! :heart_eyes:

17 likes

Boom! Lume!

23 likes

Heel vet, welke is dit nu?

1 like

Speedy Tuesday 1 “Tribute to Alaska III” (de Speedmaster ontworpen voor de eerste Space Shuttles missies). Het is volgens mij de enige Speedmaster waar de subdials op deze wijze oplichten in het donker. Alle print op de wijzerplaat “geeft licht”. Niet heel lang overigens, want het is flinterdunne superluminova.

16 likes

Phoe, die sub dials die oplichten zijn echt mooi!

Ik doe mee met de 3861.

20 likes

Poah wat een plaat :fire:

23 likes

Het was weer een mooie dinsdag

14 likes

Prettige avond :+1:

9 likes

14 likes

Goed idee.
Vertel maar waar en wanneer.

13 likes