Speedmaster only IV

11 likes

De Omega Speedmaster “Replica” Broad Arrow. Deze is uit 1999, ongeveer een half jaar nadat deze als losse referentie op de markt kwam. In 1997 was het enkel onderdeel van de Mission box set.

16 likes

Jaaa daar ben ik ook wel bij, ook al bezit ik er maar 1. Ik weet niet of er serieuze interesse is, maar als dat het geval is wil ik best meedoen met de organisatie.

3 likes

Blijft mijn favoriete horloge! :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:
En weer op de originele strap. Staat hem toch ook goed!

11 likes

In.

1 like

Cool!

@JuKo zin om iets op te zetten samen? :wink:

1 like

Klinkt goed. Wel op een dinsdag toch? :wink:

Ik weet niet of mijn baas echt veel begrip heeft voor de hashtag #SpeedyTuesday. :grimacing:

Oh jee… ik riep maar wat in het wilde weg :joy: :see_no_evil:

Ik heb eigenlijk nog nooit zoiets gedaan. Zullen we eens beginnen met een poll op zetten? Dan kunnen we kijken of er animo is en hoe groot de groep zal zijn. Aan de hand daarvan kunnen we bepalen of we het klein moeten houden door gewoon ergens af te spreken of dat we echt iets moeten afhuren, al is het een gedeelte in een cafe of bistro? Of iemand moet zich geroepen willen en iedereen die wilt komen in huis wil ontvangen?

Ik roep maar wat scenario’s die zo in me op komen hahaha. Op dit gebied ben ik dus nog totaal nat achter mijn oren, maar als er een GTG gaat komen en er is veel interesse, lijkt me het handig om het ergens centraal in Nederland te houden?

Eerst de poll dan maar?

Hebben jullie zin in een Speedy GTG?
  • Ja
  • Nee
  • Ligt er aan wanneer

0 stemmers

1 like

ik heb wel ruimte. :upside_down_face:

4 likes

:joy:Het zou toch fantastisch zijn als je er zo bij woont.

1 like

Nee is ook een antwoord, uiteraard. Ik gooide maar een balletje op!

Ik ook niet, dus dat zal wel goed komen. :wink:

Slim, goede eerste stap. Het zal er altijd an liggen wanneer (en waar) het is, natuurlijk.

Leuk wel! :smiley:

1 like

Dank je wel Robbert, die van mij is ook full-set met doos, extra schakel, factuur en bon compleet.
Mooie Speedmaster met opgelegd logo.
Jij ook veel draag plezier gewenst!

1 like

Count me in! Maar natuurlijk hangt het wel samen of ik dan kan, dat geldt voor iedereen. Als je met 3 of 4 personen spontaan wat afspreekt, kan je ook wel een café in een dorp doen. Bij een grotere groep is het belangrijk dat het op invitatiebasis is, dus alleen als iemand binnen de groep deze persoon goed kent. Ook moet de exacte locatie pas op het laatste moment bekend worden gemaakt. Je wilt niet ongenode gasten. Bij RedBar Amsterdam doen ze dit hetzelfde en eigenlijk alle GTG’s.

Als we dit in het najaar doen heb ik sowieso meer tijd en kan ik meehelpen waar nodig.

6 likes

Ik ken eigenlijk niemand van HF persoonlijk, maar op zo’n manier gaat dat natuurlijk ook niet gebeuren :sweat_smile:

De ballotagecommissie zal zich daar wel over buigen :wink:

Robert-Jan Broer wilt ook graag deelnemen als het goed uitkomt. En zo zijn er meer “grote jongens” die willen aansluiten. Dit kan wel eens wat gaan worden! Er komen geen Speedy Tuesday events of GTGs dit jaar vanuit Fratello, dus het zal niet botsen.

5 likes

ik heb eigenlijk hetzelfde, bedenk ik me net :joy:

Tof inderdaad, dit kan wel vleugels krijgen inderdaad!

3 likes

Je noemt goede punten op! Logisch als ik het zo lees, maar ik had er zelf niet aan gedacht.

Oh gaaf! Het zou leuk zijn als het door kan gaan!

1 like

Lijkt mij ook wel eens leuk.:+1:

1 like

11 likes