Het is weer lange mouwen-weer…
Ha allen, ik ben op zoek naar een 1171/633 band. Heeft er iemand eentje over?
Ik hoor het graag!
Speedmaster Reduced Racing Schumacher CART Edition.
Mooie uitvoering. Zo’n rubberen band staat ook mooi zeg
Vind de hesalite versie op foto’s altijd veel mooier dan de saffier versie, binnekort maar eens vergelijken in het echt. Hoe bevalt het hesalite jou? Valt het mee met krassen?
Het is persoonlijk, maar inderdaad is hesalite wat mooier om naar te kijken… en niet alleen op de foto’s, maar ook in het echt Je hebt niet dat dunne melk-achtig randje, alhoewel ik ook moet toegeven dat je dat randje in het echt ook nauwelijks ziet. Het is een beetje een once seen, it can’t be unseen situatie haha
Ik heb nog geen enkel krasje op het glas… tenminste met het blote oog kan ik er geen ontdekken. Wel heb ik wat swirls op de clasp en een heel iniminie krasje op de rand van de bezel. Geen idee hoe die laatste er op gekomen is, maar het zij zo De hesalite houdt zich in ieder geval goed. Maak je daar dus geen zorgen over en anders hebben we nog het magische:
Drie jaar geleden gekocht voor de Sea-Gull 1963 en slechts één keer nodig gehad doordat ik er zelf een kras op had gemaakt haha.
Dit is wel een erg mooie band…
Lekker Hein!
Ik dacht even leuk te experimenteren met kleur, net zoals de reviewer You’re Terrific.
Ik merk dat ik toch beter mijn eigen stijl moet gaan aan houden
Toch maar even het resultaat posten van deze kleurrijke compositie:
Victorinox mes hoort eigenlijk wel een victorinox horloge bij.
Stiekem wel haha.
Nietes.
Victorinox messen zijn top
Victorinox horloges…. not so much