Speedmaster only IV

ST2 Ultraman. Alweer 4 jaar geleden…

30 likes

Bij deze het totaalplaatje:

48 likes

Waar zijn de anderen gebleven?

1 like

Hoe had ik die erbij moeten proppen dan? :wink:

2 likes

De Omega box is wel groot genoeg. :upside_down_face:

1 like

11 likes

Wat een setje zeg🤩.
Ik vind de ultraman het gaafste. Welke heeft jou voorkeur?

1 like

Dank je! Ligt aan de stemming en het seizoen merk ik! Ik heb niet echt een voorkeur en kan ook niet echt kiezen merk ik. Maar als ik er eentje moet kiezen om met de rest de energierekening 2022/2023 te betalen :wink: dan blijft de Ed White 321 denk ik. Prachtig uurwerk en een mooie daily beater (keramische lunette en saffier rondom dus krast niet snel).

Maarja…de andere in de collectie hebben ook wel wat om ze te houden.

31 likes

Wat een waanzinnig gave set zeg!

1 like

Misschien is het door de foto, maar wat springt die mitsukoshi er uit zeg!

Dank je!

Ja de witzilveren wijzerplaat pakt altijd lekker het licht en wellicht dat het daar door komt?
Het was ook mooi diffuus daglicht, dus dan is het contrast ook wat lager.

12 likes

Vet! Denk grootste speedy verzamelaar hier.

3 likes

So dan, setje hoor :ok_hand:t3:

1 like

Ik heb zo’n 10 jaar geleden @Nivelacuso tijdens een HF meeting langs de A50 z’n koffer zien openen en daarin herinner ik me toch nog wel wat meer Speedy’s. Dat neemt niet weg dat dit natuurlijk een fantastische collectie is met begeerlijke uitvoeringen :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Geen idee, in ieder geval wel in dit topic inderdaad. Er zijn er met veel grotere collecties, maar die zijn niet (meer) actief op dit forum. En WatchWalker heeft zijn Speedmaster collectie verkocht. Ik ga nog bekijken wat ik wil houden en niet. Ik hoeft gelukkig nog niks te verkopen, dus ik stel het steeds uit. Het gaat mij niet om de grootte van de collectie, maar de kwaliteit.

Thanks! En jij ook een prachtige collectie met kleurrijke “racing” automatic Speedmasters.

2 likes

Nog niet in dit ondewerp gepresenteerd :thinking:, maar al wel vele jaren “aan boord”

De Mark II

:grinning:

18 likes

Wowwwwwwwwww!!

1 like

13 likes

Nieuwe band erop. Blij mee :ok_hand:

11 likes

7 likes