Speedmaster only IV

23 likes

Geweldig. Draag vrijwel niets anders meer. Hij draagt veel comfortabeler dan ik had verwacht en matcht met veel outfits.
Vandaag ook weer om:

11 likes

Goed om te horen. Ik twijfel nog erg tussen een Speedmaster of BB58.

11 likes

Door de jaren heen begin ik hem echt heel erg mooi te vinden.

1 like

Allebei goede horloges die fijn dragen. Bij allebei vind ik de band eruit schieten qua kwaliteit. Ook al hebben de sluitingen geen snelverzetting.

Allebei goede keuzes als je het mij vraagt.

Al weet ik niet of jij die nieuwe speedmaster helemaal gaat voelen aangezien je een prachtige vintage gewend bent

1 like

Speedmaster all day!

2 likes

Eens, maar ook ruim 2x de prijs van een bb58…

BB58 hype, Speedmaster legend😉 Wel beide mooie kwaliteit en gaaf

Ben denk ik ook Speedy moe.
Of gewoon horloge moe? :thinking:

13 likes

Komt wel weer joh. Gewoon paar verkopen en wat anders zoeken. Works like a charm.

1 like

Ja, moet ik eens aan beginnen.
Maar ben nogal lui merk ik. Ook geen zin in. :rofl::+1:

1 like

Gooi je tent van je toch gewoon eens een week dicht? Ga je er eens lekker voor zitten.

Mijn mod”sukoshi”. :wink:

25 likes

19 likes

15 likes

Wat heb jij zo qua polsomtrek? Niet dat het verkeerd staat hoor, ben benieuwd naar draagcomfort.

16.5-17cm pols. Ik ben doorgaans 36-38mm horloges gewend, maar deze speedmaster draagt echt fijn. De band is mooi zichtbaar nog. Het is niet dat de kast m’n hele arm bedekt en de band eronder bungelt.

Ook vandaag weer om de pols overigens…

19 likes

Zou ik ook zeggen, maar inderdaad, de BB58 is de helft van het geld… En ik heb al een vintage Speedmaster dus een nieuwe erbij zal misschien een beetje té zijn.

Tja, loopt snel uit de hand… is ook allemaal leuk spul